Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Nefes almak...

Nefes almak...
 

“Her gün değil
 
Her an değil
 
Her nefeste acıyor her yerim
 
Ne bir defa ne bin defa
 
Kalmadı gözyaşı ağlamaya
 
Sor diyemem sana zor
 
Yaşayan ben sen değil
 
Zor diyemem zor
 
Tercüme etmem çok zor
 
Alıştığını kaybetmek bilir misin
 
Seni kaybettiğim gibi
 
Ben bilirim
 
Ben çektim
 
Kalbime gömdüm
 
Çok zor”
 
 
 
Sor-Atiye
 
https://www.youtube.com/watch?v=X3la2BA_5eo
 
Ormanda koşarken kulaklarında çığıra çığıra şarkı söyleyen bir Atiye “Sor” mu yoksa “Zor” mu diyordu!
 
“Kaybetmek
 
Yok olmak
 
Var olmamak”
 
Normalde yoksa, nasıl olurdu da acısı var olabiliyordu. Bir yerlerde okumuştu: “En büyük acı aşk –gönül- acısıdır.”
 
Çeke, çeke yanmıştı. Yüreği burulmuştu. Gözlerine hüzün çökmüştü ve böylece göz bebekleri normalden daha küçük gözüküyordu.
 
Koştukça acısı hırsa dönüşüyordu acısı. Baldırını zorladıkça zorluyor, yürek acısını fiziksel acıya dönüştürmeye çalışıyordu.
 
Bir taşa takıldığını hissetti ve takla üstüne takla atmaya başladı. Önce bir dala sürttü sırtını , arkasından kafasına bir taş çarptı ve bayıldı.
 
Anlamadığı şekilde yürek acısının bünyesinden çekildiğini hissetti. Arkasından vücudunun oynamadağını fark etti. Kalbini dinlemek isterken, onun atmadığını anladı.
 
Evet, olmuştu işte, aşk acısından ölmüştü. Ve o kadar basit ve kötü bir ölümdü ki hiçbir şiirsel tarafı olmadığı gibi, “oh olsun” der gibi ölmüştü! Ya da daha doğrusu b.k yoluna gitmişti!
 
Ve aşkından ölmüştü!   
 
 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..