Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Güncel
 

Nejat İşler, Ölmek için daha çok gençsin.

Nejat İşler, Ölmek için daha çok gençsin.
 

Bu sabah gazetelerde genç dizi oyuncusu Nejat İşler'in karaciğerinin iflas ettiğini, bütün uyarılara rağmen hala içmeye devam ettiğini okudum. Nejat İşler yaşadığı hayati tehlike karşısında kendisini uyaranlara 'Genç öleyim, cesedim güzel olsun.'Gibi beylik bir sözle karşılık veriyormuş.

Nejat İşler'i hepimiz Aliye dizisi ile tanıdık. Yanlış hatırlamıyorsam Kapalıçarşı ve bir kaç dizisini seyrettik. En son popüler dizi İntikam ile tekrar bizlere merhaba dedi. Yakışıklı, karizmatik ve oyun gücü yüksek bir genç. En son çevirdiği 'Mutlu Et Kendini 'sloganlı reklamı ile de kadınlar üzerindeki etkisi daha da arttı.

Bu genç adam son senelerde Bodrum Gümüşlük'e gidip yerleşmiş. Ben kendisini Gümüşlükte bir sahil kafesinde arkadaşları ile içerken gördüm. Mutlu fakat çok yorgun ve zayıflamış gözüküyordu. Sanki yaşamın bütün yükü sırtına binmiş, altında ezilmiş gibi duruyordu.

Bir genç adam neden yaşamaktan bu kadar yorulur, neden bu kadar içkiye sığınır. Oysa ki genç, yakışıklı, yetenekli ve bir zamanlar da yani içki içmeden önce sağlıklı bir insandı. Yaşamında yapabileceği bu kadar çok şey varken, onu çok güzel günler beklerken neden bu kadar küser yaşama.

Görüntü olarak, dizilerde canlandırdığı karekterler olarak hiç de pes edecek bir tipe benzemiyordu oysa. Aliye dizisinde aşkından kaçıp Afrika'ya Sınır Tanımaz Doktorlar topluluğuna katılmaya gitmişti. Keşke gene içkiye sığınacağına, mesleğine sığınsa ve kurtulsa o illetten.

Nejat İşler'i neyin yaşamdan bu kadar soğuttuğunu bilemeyeceğim. İçinde yaşadığı ortamın, çalışma koşullarının ne kadar sinir bozucu ve yıpratıcı olduğunu tahmin ediyorum. Ama her mesleğin çok zor tarafları var. Sokağınızı süpüren çöpçünüze sorsanız bir kitap dolduracak kadar acıklı olay anlatacaktır yaşamından. Önemli olan bu sorunların altından içkiye ve başka kötü alışkanlıklara sarmadan kurtulmak. Kurtulmak için de güçlü olmak ve kendine güvenmek şart. Eğer bunu yapamazsak, herkes sorunlarında içkiye sığınırsa belki içki üretimi, satışları ve hastaneler artar ama başka hiçbir iş kolu da kalmaz.

Ben Nejat İşler'in en kısa zamanda içkiyi bırakıp, sağlığına kavuşup tekrar oyunculuğa dönmesini  arzuluyorum. Daha yapacak, çok işi, çevirecek çok dizisi var. Ölmek için yaşı çok genç. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..