Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Neler olmuş

Neler olmuş
 

dün bizim
eski mahallenin
sokağından geçtim
bahçeli bahçeli evler
birer kocaman
apartman olmuş
eski komşular
yok olmuş
ortalık çeşit çeşit
dükkanlarla dolmuş.
dün eski
sokağımızdan geçtim
çember çeviren
top oynayan
arkadaşlara ne olmuş?
bilyeler, çelik çomaklar
tuftuflar, topaçlar
bizim eski çocuklar
nereye kaybolmuş?
bizim toz toprak yol
kapkara asfalt yol olmuş
nerede o güzelim
erik ağaçları, frenk elmaları,
güller, karadutlar,
yaseminler, arslanağızları?
nerede komşu kızları, oyun arkadaşları
sarılı, siyahlı, beyazlı kedicikler
tasmasız, tasasız dolaşan köpekler
kavak ağaçlarındaki ağustos böcekleri
binbir renkte macun satan dedeler
komşuluğa giden mutlu nineler?
dün bizim
eski sokaktan geçtim
nerede o kara lokomotifli trenler
bakkal amcalar, terzi teyzeler?
nerede balkonlara
yuva yapan kırlangıçlar?
nerede bacalara yerleşen
nazlı leylekler?
kurumuş gitmiş güzelim çeşmeler
bizim eski sokak
anladım ki
artık başka bir
sokak olmuş.
 
Toplam blog
: 137
: 158
Kayıt tarihi
: 09.03.14
 
 

1958 yılında Söke'de doğdum. Esnaf çocuğu olarak ilk, orta ve lise eğitimimi Aydın ili Söke ilçes..