Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neredeydim ben?

Neredeydim ben?
 

Büyükada'dan bir görüntü...


Buralarda olmadığım sürede neredeydim ben?

Yıllık iznimi kullanıyordum. İzin tarihim kimseyle uyuşmadığı için iznimi şehrimde kullanmak durumunda kaldım. Ama yine de gezdim günübirlik kaçamaklarla… :)

Erkek arkadaşımın da iş yerinden bir günlük izin almasıyla ilk durağımız kesinleşti: Büyükada…

Uzun zamandır gitmeyi planladığımız bir yerdi Büyükada. Sonunda gittik. İkimiz de daha önce arkadaşlarımızla gezmiştik ve şimdi de birlikte ada keyfi yapacaktık.

İstanbul trafiğine yakalanıp planladığımız vapur seferini kaçıracağımızı anlayınca benim keyfim kaçmıştı aslında. Ama pozitif insan işbaşındaydı :)

“ Önemli olan beraber olmak…”

“ Asma bakıyım suratını!”

“Hadi gül bakayım. Öyle değil, içten hadiii…” dedikçe gel de gülme :)

İskeleye yaklaşınca bir umut acele edelim belki kalkmamıştır dedik. Bir de baktık bizim istediğimiz gitmişti ama 10 dk sonra bütün adalara uğrayıp giden vapur kalkıyordu. 1 saat beklemekten iyidir diye sevindik :)

Adaya vardığımızda gezmeye nereden başlasak bilemedik. Bol bol yürüdük, bisiklete bindik, güle oynaya, birbirimize dikkat ede ede öyle güzel bir gün geçirdik ki en yakın zamanda tekrarlamaya karar verdik… Biz ki, birlikte nerede olduğumuzun önemi olmadan anın zevkini çıkarmaya çalışırız hep adada nasıl eğlenmeyiz zaten...

İzinlerimiz uymuyor diye günlük izin alan erkek arkadaşım, bir sonraki hafta ani bir değişiklikle izinliydi. İkimiz için de çok güzel bir sürpriz oldu. Birlikte bol bol gezdik.

Son olarak da ailesiyle tanıştım. Nasıl bir heyecandı o! Gidene kadar acaba nasıl geçecek sorularıyla meşgul olan aklım günün sonunda boşuna o kadar telaşlanmışım diyordu :) Sonuçta böyle güzel bir insanın ailesi başka nasıl olabilirdi ki?

Tek sorunumuz var; ablasının beni kıskanan oğlu :) Dayısıyla öyle güzel bir ilişkisi var ki şu anda beni yok sayıyor. Telefondayken sorun yok ya da benim olmadığım zamanlarda beni konuşuyor ama beni görünce yüzüme bile bakmadan bir " hoşgeldin" sadece... Zamanla aşarız inşallah...

Birgün bana olan davranışlarını da yazarım. Öyle şeker ki... Böyle hoş bir günle iznimi bitirdim. İşimin başındayım artık...

 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....