Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Sinema
 

Newyork' ta Beş Minare

Newyork' ta Beş Minare
 

Artık alışkanlık haline geldi. 

Ne kadar eleştirsek de Mahsun Kırmızıgül yeni bir film yaptığında mutlaka izlemem gerekiyor duygusuna kapılıyorum. 

Bu düşünceden hareketle pazar günümüzü de yeğenimle birlikte Newyork'ta Beş Minare'ye ayırdık. 

Çoğu izleyici benim gibi düşünüyor olmalı ki öğle saatleri olmasına rağmen salon hayli kalabalıktı.  

Vizyonda yeni olduğu için filmin konusunu uzun uzun anlatmak istemiyorum. 

Film İstanbul - Newyork arasında geçiyor. Ara ara elini Bitlis'e de uzatmış, aslında Bitlis belki de filmin konusunun çıkış kaynağı. 

Oyuncuları başarılı buldum. 

Özellikle Haluk Bilginer filmin lokomotifi gibiydi. Muhteşem oyunu ile filmi son karesine kadar götürdü. 

Mustafa Sandal, Salih Kalyon, Zafer Ergin, Engin Altan Düzyatan' ı da ayrıca kutlamak gerek. 

Filmin son sahnesinde Suna Selen gibi bir sanatçıyı görmek çok özeldi. 

Suna Selen'in muhteşem oyunu da izleyiciye hediye olmuş sanki. 

Aksiyon sahneleri biraz abartılı gibi geldi bana. 

Sonu diğer filmlerinde olduğu gibi bitti. Mahsun Kırmızıgül izleyiciyi şaşırtmaktan keyif alıyor olmalı. 

 

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..