Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Noktayım

Noktayım
 

buzdan..


Tutulan bir hayatta hareket eden bir beden 

Kalpten ve düşünceden bağımsız 

Nefesle beslenen. 

Fakat hayat bulamayan. 

Bulunamayan hayata kavuşma arzusu 

Büyük olmayan düşlerden uzaklaşıp 

Büyük düşler doğurdum... 

Dümdüz ve mükemmelken 

Dikenlerle bezendim 

Ve şakalaşır gibi duygularımla 

Tekrarlamak, tekrar olmak, tekrarını almak istiyorum. 

Umut ediyorum elimi gevşettiğim bıraktığıma; 

Bilerek. 

Bilerek hayatın kısacık olduğunu 

Büyük istekler ediniyorum 

Bilerek bir nokta kadar olduğumu 

Koca alemde,  

Duyguları büyütüyorum şehirler arası. 

Bilerek 

Dünyanın yuvarlaklığını ve gide gide 

Kendime varışlarımı... 

 

 
Toplam blog
: 37
: 1522
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

Tokat'ın Yeşil Niksar'ında 1985 yılında doğmuşum. İstanbul'da yaşıyorum. Açıköğretim İşletme 3. sını..