Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Nota

Nota
 

Nota özlüyorum.


Nota içiyorum, nota ayılıyorum. Nota uyuyorum, nota uyanıyorum. Balın en güzel tonundan, odamın karanlık tavanına atlıyorum. Korkutuyorum, uzaklaştırıyorum. İstiyorum, sarılıyorum. Kokluyorum... Renklerine hayran kalıyorum. Saçındaki yağa, sesindeki ilgiye, yastığindaki düşe.. Kahvesinin tadına, sohbetinin içtenliğine de .O kalabalıktaki soğukluğuna, yalnızkenki gülümseyişine şaşırıyorum..Hep uzak oluşuna, birasının köpüğüne, müziğinin gamına, kokusunun anlamına, görkemli gölgesine hayran kalıyorum. Nota özlüyorum. 

 
Toplam blog
: 6
: 368
Kayıt tarihi
: 15.07.11
 
 

Adnan Menderes Üniversitesi Hayvan Yetiştiriciliği ve Sağlığı 2010 İstanbul Üniversitesi Tiyatro Ele..