Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Oğlumdan...

Oğlumdan...
 

Benim Canım Annem,

Beni dokuz ay karnında taşıdı. Bana şefkat gösterdi. Bana karşı hiç yalan söylemedi, dürüst oldu. Bu güzel özellikleri ben de ondan öğrendim.

Benim annemin internette siteleri var. Orada çok güzel yazılar yazıyor. Benim hakkımda da çok güzel yazılar yazıyor, beni mutlu ediyor.

Benim annem öğretmen. Annemin öğrencileri onu çok seviyor. Ben de öğrencilerini çok seviyorum.
Benim canım annem, seni çok seviyorum...

Ozan

Oğlumun öğretmeni annelerinizi anlatan bir yazı yazın demiş. Oğlum da beni anlatan bir yazı yazmış, sınıfta okumuş. Bugün gördüm defterinde ve sizlerle paylaşmak istedim...

Ben de seni çok seviyorum canım oğlum....

 
Toplam blog
: 111
: 5210
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

1997 yılında öğretmenliğe başlamış bir mühendisim. Bir oğlum var. Çocukları ve yaşamı seviyorum. ..