Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ohh be seni bıraktım!

Ohh be seni bıraktım!
 

Çok uzun zamandır sabah yürüyüşlerimi aksatmıyorum. Son hamileleğimde yirmibeş kilo aldım.. Şaşırdınız değil mi? merakınızı gidereyim verdim aldığım kilolarımı sıkı bir diyet ve sabah yürüşlerim sayesin de, yürüyüşümüm amacı sağlık gibi gözükse de değil di. Sağlığımı düşüseydim sabahın yedisinde aç karnına sigara içmezdim... Hamilelik döneminde bırakıp doğumdan sonra tekrar başlıyordum.. İkinci kızımın doğumundaydı Doğa' nın valizini hazırlarken bir karton sigara koymuşum hemşireler kızmıştı bende kızmayın onlar sizin demiştim..

Verir miyim hiç narkozun etkisi geçer geçmez kendimi sigara içerken buluyordum.. Çok küçük yaşlarda on üç falan dı yaşım sigara ya özentiyle başladım. Çevrem deki tüm bayanlar içiyor demek ki içiliyor dedim. Halamlar Almanya izne gelir malboro sigrası cirit atardı her köşede... öyle gördük misali, eeee yıllar sonra yanlış bir sey yaptığımızı anladık ama tiryakilik sarmıştı bir kere... Eşim içmiyor sigara zaman zaman ikazlar alıyordum tabi ki çocuklara kötü örnek oluyorsun diye.. Zamanı var deyip savuşturuyordum ya da işime öyle geliyordu. Bir sürü mazeret uyduruyordum aayy işte kilo alırım , sinirli olurum vs... Aahhh bi ıstesem bırakırdım ben onu daa gel gelelim ki ben istemedim ..

Bundan tam yüzelli iki gün önce sabah erken kalktım. Mart .5.2007 yürüyüş için önce aç karnına sigaramı yaktım ve derin derin nefes çektim. Bu sefer kararlıydım bırakacaktım içtiğim sigara da son sigaram olacaktı. Dolu paketimi çöpe attım. .Başladım yürümeye arkadaşlara söyledim bugün büyük gün arkadaşınız sigarayı bırakıyor diye.. Güldüler bana sen asla bırakamazsın dediler.... Konuşup gülüşüyoz ama aklım da hep çöpe attığım sigaramda bir an önce dönsem eve de üzerine birsey atılmadan alsam onu ordan diyorum.. Bir saatlik yürüyüşüm tamamlanmıştı. Merdivenleri iki basamak atlayarak içeri girdim. Sigara paketim orada duruyordu aldım onu elime baktım, kendi kendime HAYIR!!! dedim ve tekrar attım onu çöpe...
O günden beri tek bir sigara içmedim bıraktığımı da tüm çevremle paylaştım. Kimi güldü , kimi tebrik etti. Hoşuma gidiyodu . sigarasız olmak.. Meğer bir yük bir asalak mış beni tüketen... Hiç destek almadım, kilo da almadım korkum kilo almaktandı aynı kilomda duruyorum. Yürüyüşlerim sağlık için çevremdekileri haklı olarak uyarıyorum... En azından kendi çocuklarımı korumuş oldum.. Zor geçirdiğim anlarım oldu hatta birkaç kez rüyalarımda bile gizli gizli içtim. İşin komiği ne biliyormusunuz? Hiç içmemiş gibi tadını merak ederim bugünl'erde..

Eyy!!dostlarım sizde başarabilirsiniz yeter ki isteyin... Ben başardım OHH!!! be bıraktım seni... Hadi nebahat sende bırak... Can arkadaşım sende bırak ki zafer ikimizin olsun. Hey dostlarım siz de katılın bizE!!!!

SİGARA' YA HAYIR!!!OHH YAA BIRAKTIM SENİ....

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..