Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Okunmamış mektuplar - Hep olmalıydın hayatımda

Okunmamış mektuplar - Hep olmalıydın hayatımda
 

Hayat çok basit işte… Yaptıklarımız, yapmak istediklerimiz, onardıklarımız, bozduklarımız… Hepsi basit, minicik, ama çözemedikçe kocaman geliyor bize… Hiçbir şey bedel olamıyor özlemini çektiğimiz her neyse…

Özlemek…

En iyi yaptığım iş…

Çareler ürettim, dayanıklı oldum kendime karşı… Ama yine de sevdiğim şeyleri yanımda tutmanın yollarını bulamadım. Belki de gerçekten hayat bu … Yollarını ne kadar gözlersen o kadar çok büyütülüyor sevgililer… Ömürleri böyle uzuyor demek ki… Adını karalayarak kağıtlara, sana ait bir şeyler katabilir miyim hayatıma diyerek geçiyor zaman… Özlenecek birileri, yoları gözlenenler, hep benimle birlikte yaşıyorlar…

Büyüyecektik beraber. Çok sancılı geçecek demiştim, dayanmalıyız, dayanmalısın… Konuşturmazdın, bir masalda yaşamaktı  niyetin.

Ne kadar zor seni anlatmak… Ne çok şey var yarıda kalan… Bu yüzden kararsız kalıyorum bazı cümlelerimde… Bir araya getirip toparlayamıyorum kelimeleri.

Yaşam…

İnişli çıkışlı ve pek de adil değil.

Biz…

Ayrılıklar içinde sevdik birbirimizi.

Öyle bir sancı ki sana ulaşamamak, tenine dokunamamak… Kimse konulamıyor yerine, kimse dolduramıyor yerini… Bir elimle seviyorum diğer elimi… Kendi elimle okşuyorum saçlarımı, kendi kendime gülüp, kendi kendime ağlıyorum. Kendim dayanmaya çalışıyorum kendime. Ama yapamıyorum… Küçük şeylerin esiri oluyorum. Korkusuzca ve huzurla nefes alamıyorum artık… Sabahları umutla uyanamıyorum…  Seninle geçirdiğim o kısacık zamanlar içinde kendimi boğuyorum.

Kısacık soruya kısacık cevap…

“Evet”  demeliydin

Ve

Hep olmalıydın hayatımda…

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..