Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Çocuk Kitapları
 

Okuyalım eğlenelim!

Deniz'e 3-4 aylıktan itibaren sürekli kitap veriyorum. Önce bez kitaplar verdim, sonra dokun-hisset kartları (ki onları çok güzel kemirdi) sonra büyük kitapları vermeye başladım. Önce ısırdı kenarlarını sonra o minik parmaklarıyla sayfaları çevirmeye başladı yavaş yavaş. İzlemeye doyum olmaz. Minik bir kitap kurdu oldu bizimki. Buraya en sevdiği bir kaç kitabı koydum tavsiye ederiz.

İlk Kitabım Yavru Hayvanlar (Doğan Egmont yayıncılıktan) ilk köpeği gördüğü ve "hav hav" diye iletişime girdiği kitap o yüzden çok severim. Sayfaları da kalın olduğu için kolay yıpranmıyor tam bebeklerin seveceği kıvamda.

Neşeli Saklambaç serisi kapakları kaldırdığınızda çıkardığı sesler ile çok zevkli! 3 kitabını da aldık, ilk kitabımız "Banyo" maalesef Deniz tarafından koparıldı, çünkü çok erken vermişim. 1 yaşından sonra özellikle daha kolay oynayabilir. Serinin diğer kitapları "Bip Bip" favorilerimizden çünkü araba hastasıyız. 3. kitap da "Hayvanlar" ordaki sesler çok acayip, aslan ve filden ürküyoruz, maymuna çok gülüyoruz, yılan

la "tıs tıs" diyoruz, baykuşa da "oooo" diyerek şaşırıyoruz. Değişik tarzda bir kitap olduğundan tavsiye ederim, sesli kitaplardan daha eğlenceli bence. Eğer açıyorsanız kapakları ve ses çıkarmıyorsa, ışığa tutmak gerekiyor. (kocam sağolsun)

Dokun ve Hisset - Remzi kitapevi serisi de yine sevdiğimiz kitaplardan. Hikayeleri çok şirin ve üzerinde dokunup keşfedebileceği küçük alanlar var. Yine kitap çok kalın olduğu için çabuk hasar görmüyor, sürekli okuyoruz.

Dokun Hisset Öğren kartları - ABC yayınları Deniz'e hamileyken bu kartları almıştım. 6 kutu şeklinde seri halindeydi. Açıkçası seri şeklinde almayı tavsiye etmem (tecrübeli anneler de böyle söylemişti sonradan) çünkü hem tekrar olabiliyor hem de sevip sevmeyeceğini deneyip ona göre almak daha mantıklı. Fotoğrafların bazıları güzel, ama dokun hisset kısmı çok da esprili değil bence. Şimdiki aklım olsa belki sadece "Çiftlik" konulu olanı alıp diğerlerini almazdım.

Adım Adım setleri de Deniz 6 aylıktan beri üye olduğumu bir set. Her ay bir kutu içerisinde kargoyla kapıya kadar geliyor, ki bu çok heyecanlı. Merakla bekliyor ve hemen açıyoruz setimizi. Her bir aktiviteyi harfiyen yapıyoruz dersek yanlış olur ama çoğuna bakıyoruz. En az

ından resimlere bakıyoruz ben de ona hikayesini anlatıyorum. Ayrıca kitaplar da gelebiliyor setle birlikte onlar da güzel. Şimdilik memnunuz diyebilirim.

Bunun yanında yaşından erken verdiğimi düşündüğüm kitaplar da var. İş Bankası'nın Hareketli Kitaplar serisi, bir sürü kitabı var ama Deniz bir çırpıda parçalıyor. Kağıdı yumuşacık, anında hepsini ben "dur oğlum" diyemeden yırttı gitti. Çocuk ne yapsın bu kadar kolay yırtılmamalı bence. Biraz büyüsün o zaman alacağım o setten bir daha. Bence 17 ay ve küçük bir çocuğa uygun değil.

Ayrıca sesli kitap olarak Mickey Mouse Clubhouse Bigili nerede diye bir kitap aldım. Nasıl böyle saçma bir kitap seçtiğime kendim de hayret ettim. Sesli kitap kendisi ve peynir ses çıkarıy

or! Bak allahın işine! Evet sesli kitaplar ilgisini çekiyor ama sesler biraz daha mantıklı sesler olsun yaw! Almadan önce denemek en iyisi!

Net yayıncılk'tan Yumuşak Sayfalar serisini de çok beğenmedim. Sayfalar çabuk dağılıyor, biraz daha sağlam olması gerek 17 aylık bebek için. Sürekli aç kapa aç kapa biter mi bizim işimiz :)

Herkese zevkli okumalar ve iyi eğlenceler :)

Diğer yazılarım için:

http://minikailem.com

10943-13502-thickbox

hareketli tren

 
Toplam blog
: 8
: 829
Kayıt tarihi
: 01.02.13
 
 

  1978 İzmir doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. 9 sene pe..