Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Öl Mehmed’im öl! Senin hakkın ölmek. İnsanlık onurum incindi..

Öl Mehmed’im öl! Senin hakkın ölmek. İnsanlık onurum incindi..
 

alıntıdır.


Son günlerde bir çok şehid vermemiz ve insanların bakış açıları ve son olarak son damla Afyon olayı. Dün ufak tarlama gittim ve bir süredir ihmal etttiğim toprağı sevmem lazımdı. Toprağı severken son günlerdeki olayları düşündüm ve ağlayan analar, babalar, bacılar ve kardeşleri düşünürken göz yaşlarım  geldiğim ve gideceğim toprağa döküldü. İşte o anda yazmalıyım dedim.

Mehmet’ler can veriyor. üzüntüm sonsuz. Belki bir çok insan üzgün. Basına çıkan siyasilerde ve bürokratlarda aynı lafı ediyor , lakin ne ben ne onlar yanmıyor. Yanan ateşin  düştüğü ananın, babanın, kardeşin yüreği. Ateş  bize düşmedi. Kor gibi yanan onlar. Pekiyi bize düşen neydi. İnsan onuruna yakışır şekilde  bu insanların acısını paylaşmaktı. Bu başarıldı mı, cevabı hayır.

Önce Genel Kurmay Başkanımız bu konuda benim onurumu incitti. Kendisi üzgün olabilir ama benim insanlık onurum fazlasıyla incindi. İlk sıkıntı basınla Afyon’da karşılaştığı anda ifade ile başladı. “Konuşmayacağım, her şey ortada” dediniz paşam. Bu basit cümleyi kurmayıp keşke konuşmasaydınız paşam. Gerçekten tek cümle  oldu. Bu cümle lastik gibi oldu paşam. Nereye çekersen çek. O an ya o cümlede olmamalı idi, veya  sabır telkin eden izahatın daha sonra verileceğini belirten bir açıklama  olabilir di paşam. Çünkü ülke o sırada sizin ağzınızdan çıkacak  kelimelere kilitlenmişti. Basına yansıyan fotoğraflar ise gerek beni gereksede kor düşen anaları incitti paşam. Keşke bir kişi incinseydi diğer insanlar incinmezdi paşam. Bazen nerede ne söyleyeceğimiz buradaki gibi çok önemli oluyor paşam.İncinen benimle birlikte çok  kişi oldu paşam. Bir kişiyi incitseydiniz bugün medyada bu konuya değinemiyecekti paşam.

Sayın Valim. Muhakkak ki hayat devam ediyor. Şayet doğru yaptım diyorsanız, o zaman hangi güç gelirse gelsin ben resimleri sayfadan kaldırmazdım. Kaldırdıysanız bir problem vardır. Afyon’a gelen zaten sucuğunu, lokumunu, kaplıcalarını bilerek geliyor. Analar ağlarken resim çekip yayınlamak şart mı idi. Bundan dolayı ben incindim. Kor düşen analarda incindiler sayın Valim.

Resmi savunan siyasiler sizlerde beni incittiniz. Kor düşen anaların olduğu yerde bunu savunmak doğrumudur. Toplumsal yapımızda kişiler yas tutarken nasıl davranacağımız bellidir. En azından kor düşen analara saygı şarttır. Bu saygıda yetersiz  kalındığı için incindim.

Afyon olayı olduğu gün bahçede olan insanlarda duyarsızlığı gördüm. Umurunda bile olmayan insanlar gördüm. Bu yaklaşımlarda insanlık onurumu incitti.  Bu evrede  ben çocuğumu paralı askere göndereceğim, kısaca göndermeyeceğim diyen insanlar benim insanlık onurumu incitti.

Anadolu insanım  vatanını sever. Vatan için can vermeye hazırdır. Gurur duyulacak insanlardır onlar. Lakin bazı insanlar parayla veya başka şekilde askerlikten kaçmaya devam ettiği sürece, siyasi çözüm bulunmadığı sürece  ölüm senin hakkın olacak Mehmed’im. İşte o zaman istemesem de” öl Mehmed’im  öl,  ölüm senin hakkın” demekten başka çare  kalmayacak.  Hakkını ödeyemem biliyorum Mehmed’im. Allah(c.c) huzurunda şehit mertebesinde olman için duacıyım Mehmed’im…

www.selcukefendi.com sayfasında yayınlandı

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..