Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

09 Şubat '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Olgunluk ve insan

Olgunluk ve insan
 

Merhabalar,
Ben galiba bu yazımla bir ilki deneyeceğim, bir önceki kadınlarla ilgili yazımı okuyan arkadaşlarım, beni biraz ağır eleştiri ile yorumlarını yapmışlar, ama ben sayın Ayten Gökçer e ait bir yorumu aynen aktardım ve mizahi bakımdan algıladığım için hoşuma gittiğini ve paylaşmak istediğimi yazdım, ama eleştiriler biraz ağır gelince buradan arkadaşlarıma özürlerimi bildiriyorum, bundan sonraki yazılarımda daha dikkatli davranacağım.
Ben konudan kendim ne anladıysam onu yansıtmak istemiştim ama yanlışmış.

Şimdi yeni konumu aktarmak istiyorum sizlere, umarım bu kadar sözün üzerine bu yazı iyi gelir,

Olgunluk hakkındaki düşüncelerimi yazmak ve sizinle paylaşmak istiyorum.
Mahatma Gandhi'nin 'Saadet düşündüğün, söylediğin ve yaptığın şeylerin ahenk içinde olması demektir' demiş çokta doğru söylemiş , Olgunluk, bir karar verip onun arkasında durabilmektir çünkü, Olgunluk hata ettim, kabul ediyorum, diyebilmektir, Olgunluk, bütün tatsızlıklara karşın şikayet etmeden göğüs gerebilme sanatıdır.

Olgunluk, güven demektir, sözünde durmak ve sözünde sağlam durmak demektir, olgunluk.

Olgunluk barış ve kardeşlik içinde yaşayabilmektir. Olgunluk şiddete baş vurmadan sabır ile konuyu halledebilmektir. Olgunluk, gençleri anlayabilmektir, onlara anlayışla yaklaşabilmektir.
Olgunluk, gençlikte yapılan hatalardan pay çıkartarak ders alabilmektir.
Bende artık kendimi olgun hissettiğim için bu düşüncelerimi paylaşmak istedim sizlerle,
Son olarak olgunluk, güzel yaşayabilmek sanatıdır.

Hepinize teşekkürler ediyorum,
Sevgiler, , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...