Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Olmayacaksın

Ben buna nasıl dayanacağım? Ben güzel bir söz söylediğimde herhangi bir yerde, herhangi birine yanımda sen olmayacaksın… Ben hüzünleneceğim bir akşamüstü, Ağlayacağım, hatta gözyaşlarım yanağımdan öylece akıp gidecek Yanımda sen olmayacaksın… Kabuslar göreceğim an gelecek ve Uyanacağım bir gece yarısı ansızın, sıçrayarak uykumdan. Sen yanımda olmayacaksın… Ben bir şeyi daha başaracağım bu hayatta. İnsanlar hayretle ve hayranlıkla bakacak bana. Yanımda sen olmayacaksın… Çamurlu bir yola gireceğim sonra. Dibine kadar batacağım o yolda. Başımı kaldırıp da bir el uzatan aradığımda, O sen olmayacaksın… Güneşli bir sabaha uyanıp , Güzel bir kahvaltı hazırlayacağım bir pazartesi sabahı. Oturacağım o masaya, Karşımda sen olmayacaksın… Saçlarımı kestireceğim belki ya da ne bileyim boyatacağım. Aynalara bakacağım nasıl olmuş diye, Sen yanımda olmayacaksın… Kendime güzel bir elbise alacağım. Onu giydiğimde çok güzel olacağım ama, Sen yanımda olmayacaksın… Güzel kitaplar okumaya, güzel insanlar tanımaya devam edeceğim. Sen yanımda olmayacaksın… Yine bir gün bir Beyoğlu akşamında ara sokaklara düşecek yolum. Bir türkü söyleyeceğim bağıra çağıra, Sen o türküyü duymayacaksın… Hiç ummadığım bir anda kapım çalacak. Koşacağım heyecanla, Açacağım o kapıyı. Kapıdaki sen olmayacaksın… Şiirler yazacağım sana dair. Yalnızlığımı örtbas eden öyküler uyduracağım. Onları okuyan sen olmayacaksın… Hadi bütün bunları geçtim diyelim. Ben buna nasıl dayanacağım? Yanımda sen olmayacaksın…
 
Toplam blog
: 32
: 570
Kayıt tarihi
: 23.09.08
 
 

İstanbul Ünüversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. 6  yıldır özel bir dershanede edebiyat öğ..