Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Ölüm neymiş gör

Ölüm neymiş gör
 

hele bir gel/ aç kapımı


Ateşlere atsalar
yanmam
ateşler yakmaz beni
ben seninle yanarım
bir dokun hele
gör bak
yalım yalaz olurum
yanarım tutuşur um
vursalar hançerle
kanım akmaz
beni hiç bir şey yaralamaz
söz ile vursan
göz ile vursan
yaralanırım
bir söyle
bir dokun dil ile
kan revan olurum
kimi
susuzluktan ölürüm
kar etmez bana
ne hazan yağmuru
ne nisan yağmuru
çatlar kavrulurum
sen
bana bir damla yağ
hele bir yağ
vallahi boğulurum
bin yıl yaşasam
sen varsan
ölmem ben
ölür ölür dirilirim
seninle bir dakika
öldürür beni
hele bir gel
aç kapımı
hele bir dakikanı ver
tenin değsin tenime
hele bir öp
ölüm neymiş
nasıl ölünürmüş
gör 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..