Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ölüyorum, sütünü yitirmiş bir sıcaklıkta

Ölüyorum, sütünü yitirmiş bir sıcaklıkta
 

Dışarda ayaz, iliklerime kadar donmuş, bir orospunun göğüs boşluğunda ısınıyorum. Ucuz şampanyayı, parmak izleri silinmemiş bir kadehten içiyor, yine pavyonun en karanlık köşesinde, bir kaç teklik ağlıyorum. Acı bir ezgi kulağımda, vesikası hayattan olan meleklerin şuh kahkahaları arasında, sütünü yitirmiş bir sıcaklıkta, gözlerimin rengini saklıyorum... Çok değil, bir zaman önce, kipriklerinde yaşardım, bir kadının ve her gidişte o kiprik boşluklarına yağmur bulutları bıraktım...

'Dışarda ayaz ki Ankara hep soğuk olmuştur. Düşünceli bir tavırla günü selamlarsın, koltuk altında kitap taşır, tüm gün sıkı bir kravatla mesaini tamamlarsın. Fikirlerin kadar adamsın, adamlığında taşıdığın renklere göre insansın, düşlerinde ki özgürlükse, kapital evrende tutsaksın. Abilerin sokak karanlığında kaybolmuşken sen aşıksın... Her yanı bilinmeyenli denklem, bilinmeyen failler arasında aşka karşı verdiğin direniş, hadi kendine gel, masandaki kadehler çoktan bitmiş...'

Ne vakit gittim ki kendimden, ne vakit bu kadar uzaklaştım kimliğimden, nasıl bir labirentti bu çıkamıyorum işin içinden. Hadi ben gittim, gittim de silemiyorum ismini kalbimden. Her dokunduğum kadın senken, her seviştiğim bedende uzaklaşırım senden... Sana dokunma demiştim, alışmazsın diyerek inadına gelmiştin. Gelgitler taş olanı bile eritirken, eriyen taş kum olur bilemedin. Şimdi denize olmayan bir şehrin, gözlerinde okyanus olan bir hayalin, dibinde ki kum taneleriyim. Yalnızların serap gördüğü bir hikayede koca bir çöl gibiyim, sus deme nasıl susabilirim ki; seni sevdim...

'Yetmez mi yitirdiklerin, yolun yarısı ve sen hiç bir nedene ait değilsin. Mazeretlere sahip olan zayıf değil, aşıktır, bazen yalan yeminler sevdadandır. Ölümde olsa sonunda, o gerçek an yaşanmalıdır. Ne vakit gittim ki; senden. Sen benden gitmeden... '

- ... ne vakit gittim ki senden.

- Civanım daldın gittin yine mırıl mırıl mırıldanıyorsun

- Bana ilk dokunduğunda ıslak sokak kedilerini severim demiştin

- Amaaa ben adam severim hemi de civanım, kafası karışık olan adam çok içer, çok içenin uykusu tez olur...

- Merak etme, bu içtiğimiz senide benide uyutmaz

- Merakım yok şükür aklından geçenlere dair amaa bilmelisin ki yanında avrat olan adam düne dalıp giderse, gecesinde yalnız uyur.

- O zaman bu gece dünde değil sende kalayım, olma mı...

- Ol ma mı, olur tabi civanım, güzel olur ahah ahahaha


...ne vakit gittim ki senden, ne vakit gittin düşüncelerimden.

Seni unuttuysam, nedenim geceleri yalnız uyumaktan korkmamdan...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..