Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Önce Şükretmeli İnsan ardından niyet etmeli

Önce Şükretmeli İnsan ardından niyet etmeli
 

Bugün gerçeği görmeyi ve bütünün hayrına seçimler yapmayı seçiyorum,


Hamd ve şükürle günaydın,

Var oluşuma, şimdiki halime, verdiğin –vermediğin her şeye, geçmiş ve gelecekteki bütün şimdilerime şükürler olsun.

Bugün gerçeği görmeyi ve bütünün hayrına seçimler yapmayı seçiyorum

Bugün bilinç katmanlarımın uyumlanmasına niyet ediyor, zihnimin ve özümün işbirliği içinde olmasını seçiyorum.

Bugün şükretmeyi seçiyorum. Biliyorum ki ben kalben şükrettikçe bana yeni kapılar açılır.

Açılan kapıları görmeye ve kapılardan girmeye niyet ediyorum.

Bugünü özümdeki mutluluk ve huzurla dinginlik içinde geçirmeyi, öfkeden, yargılamalardan, suçlamalardan, eleştirilerden, kıskançlıklardan, böbürlenmelerden, kinden uzaklaşmayı, sevgiyle hareket etmeyi seçiyorum.

Sevgiyle geçirilen bir gün bereketli geçmiş demektir.

Esra Eray 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & Telkin Terapisti & Sembol İletişim Uzmanı & İnsan Kaynakları Uzmanı

hayatrehberleri@gmail.com 

İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

 

 
Toplam blog
: 78
: 839
Kayıt tarihi
: 19.03.13
 
 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışman..