Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Onpunto’ya veda

1 Nisan olsa, şaka sanacağım.


Yıllarca, matbu dergilerde başıma gelen, internette yine başıma geldi, yani internette bu durum daha önce de olmuştu.


Sıfırdan günlük 20.000-30.000 tiraja ulaş ve siteyi kapat.


Hiçbir açıklama yok. Bu, basın ve internet etiğine hiç mi hiç uymadı.


Nasıl olsa, gerçek durumu birkaç aya kalmaz öğreniriz. 2 kişinin bildiği şey sır değildir çünkü.


Üstelik siteden alacaklı da kaldım. Üstüne bir bardak soğuk su içeceğiz demek ki. Zaten alışığımdır teliflerimin ödenmemesine. Bir dans dergisine, bu işe para ve gönül koydukları için, sevinçle telifsiz yazı veririm, verdim de. Ancak, karşımdakiler zengin olunca, durum başka.


Onpunto’ya bildiğimiz yarış için gitmiştim. Son 3 ayda 3 kez belli derecelere girdim. Hiç olmazsa, bunu gördüm: Yaşlandık ama gençlerle yarışabiliyoruz.


Yazık oldu Yurtsan Bey’e... Gerçekten bu işe çok emek harcadı.


Güle güle Onpunto. Seni ironiyle anımsayacağım daima.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..