Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Önyargılar

    Benim nefret ettiğim tek şey önyargılardır. Bence herkezin de böyle olması gerekiyor. İnsan her şeye tarafsız yaklaşmalı. Mesela sayın Recep Tayyip Erdoğan'a olan yaklaşımlar gibi. Kesinlikle onun tarafında değilim. Ama mesela şu açılım fikrinde eğer bu fikir tam olarak uygulanırsa bence ülkemiz demoratikleşme konusunda büyük bir adım atmış oluruz. bu açılım olayı ilk gündeme geldiğinde bir kitle hiç anlamadan "Hayır bu olamaz " dedi. İşte burada asıl olay patlıyor aslında bütün olumsuzluk sadece Başbakan'ımızın ağzından çıktığı için. Belki adamın vicdanı rahat edememiştir de o yüzden artık halka yararlı bir "Başbakan" olmaya karar vermiştir. İşte belki milletimizin çok iyi bir değer kazanmamış olması hükümetin kötü olması değil bu ön yargılardır. Biliyorum ki çoğu insan yazının sonuna kadar bile gelmeyip bu çocuk " hükümetçi" diyeceklerdir. Ama değilim. Eğer ben önyargılı mıyım diye soruyorsan şuan yazının bu kısmına kadar geldiysen benim hakkkınmda ne düşünürsen düşün önyargılı değilsindir.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 259
    Kayıt tarihi
    : 15.09.10
     
     

    Ben 15 Nisan 1996'da doğdum. 6.sınıfa kadar Kars Halil Atilla İ.Ö.O'da okudum. 7.sınıf ve 8.sınıfı Ö..