Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Öpüşmenin böylesi

Öpüşmenin böylesi
 

Ben mi geri kaldım yoksa cemaat mi ileri gitti, anlamadım.

Geçtiğimiz Cuma akşamı, İstanbulun sayılı resturantlarından birine gittik. Adını vermeyeyim reklama girer.: ) Batı da Lounge diyorlar böyle mekanlara. Neyse efendim biz hikayemize devam edelim.

Cumartesi geceleri , trafik hiç çekilmiyor.. Yol boşsa, park yeri dolu oluyor. Ya da tam tersi. İkisini bir arada bulmak zor. Taksim’de otopark için cebelleşip , eşimle sıkı biçimde tartıştıktan sonra rotayı vale parkı olan o ünlü resturanta çevirdik.

Mekanın manzarası müthiş, İstanbul ayaklarının altında hem de ışıl ışıl.

İçerde son derece hoş, şık, hanımlar, beyler, şehirde yaşayan ya da ziyarete gelen yabancılar, güleryüzle karşılayan görevliler. Önceden rezervasyonumuz olmadığı için bir süre beklememiz söylendi. Biz de bara geçtik. Ama benim surat on karış. Kavgalıyız ya. Doğrusunu söylemek gerekirse konuşmaya can atıyorum da yigitliğe bir seyler sürdürmeme durumu içindeyim. Bekliyorum karşı tarafdan o konuşsun diye .O da konuşmuyor.

‘’……….’’

‘’………’’

‘’Bi şeyler içmek ister misiniz? ’’(Barmenin sesi)

‘Anladım, istemezsiniz’ (gene barmenin sesi)

‘’……..’’

’Ya susuyon, ya çok konuşuyon’dedi en sonunda eşim , ben de yelkenleri suya indirdim.

‘Etrafda bir yığın aşk var, ama biz de yok ‘’

‘Onların ki yalakalık’

‘Hadi canım, bak ne hoşlar’

‘Bu mu hoş , adam kadının nerdeyse memelerini elleyecek sen de romantik diyon’

‘Harbi , ben onu görmemiştim, yan çifti diyordum , çok hoşlar , çok romantikler’

‘Mutlaka yasak aşktır’

‘Oha , kadına bak, saldırı pozisyonuna geçti.’

‘Bunu da romantik bulmuşsundur.’

‘Çaprazdakine baksana , nasılda gömüldü hatuna, bu ney , nerdeyiz biz , loo’

Gördüklerimiz doğru idi, Bütün sevgililer mıcık mıcık . Birbirlerinin orasını burasını ellemeler, emme basma gibi öpüşmeler, .bacaklar okşamalar…

Şaşırdım .

Hele ki yan masamız da oturan adam, partnerinin boynuna vantuz gibi yapışıp sesli bir öpücük kondurunca , dumura uğradım! Öpülen kız da utandı valla..

Çok hafifce öpüşmeyi anlarım, da bunu anlamadım yani.

Böyle bir mekanda seks yapar gibi .. Bitir yemeğini, git evine , oteline , vs.. İnsanları , en önemlisi sevgilini de rahatsız etme.!!!

Modernleşmek demek her ortamda istediğin gibi davranma özgürlüğü müdür?

Bazı şeylerin özel olması daha doğru değil midir?

Ya da bazı şeylerin yeri yordamı yok mudur?

Para mı tetikliyor bazı davranışların değişmesini?

Yoksa ben mi gerikafalıyım?

Eğer öyle isem , evet bu konuda geriyim, geriiiiiiiiiii……….

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..