Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Ortaya karışık

Ortaya karışık
 

Selden korkmadan yağmuru izlyeceğimiz günlere...


Kaç zamandır yazmıyorum, yazamıyorum. Bugün yazmak var içimde ve dolanıp duruyor kelimeler elimle beynim arasında ama tam birini yakaladım diyorum elimde kalıyor. Döküm döküm dökülüyor parmaklarımın arasından bir türlü toparlayamıyorum. İşte aradan çıkanlar...

Memleketimde yağmurlar sel olmuş katmış önüne bebeleri, nineleri ve tazeleri götürmüş son duraklarına. Başımıza bakan ve ona bakanlar, yan bakanlar almış sazı ellerine-küçükken yaramazlık yaptığımızda dediğimiz gibi-ben yapmadım o yaptı diye paçayı kurtarmaya çalışmakta. Yerseniz tabi...

Bir türlü açılıp saçılamayan yapay gündemimiz her gün gelen şehit haberlerine rağmen tam gaz... Ne de olsa şehitlerimizin olması açılım sürecini etkilemeyecek dedi başımıza bakan. Anlamadım kendi mahdumunu askere dahi yollamazken?.. Tövbe tövbe...

Bu arada elektrik faturalarımızın artık %20 daha yüksek gelmesi de hiç önemli değil... Bu yüzden sokağa dökülen oldu da ben mi görmedim? Bu pilav daha çoook su kaldırır...

Milli takımımız ve Fatih Terim'e saygı(!), sevgi(!), selam(!) ne varsa yolluyorum müsaadenizle hepimizin adına...

Duydunuz mu? Bekir Coşkun Gazatesinden ayrıldı. Ayırıldı ya da... 10 kişilik listede daha kimler olabilir şöyle bir düşündüm de birkaç isim hemen geliverdi aklıma. Sizin de gelecektir eminim birkaç isim. Demokrasi... Pardon demokrasi mi dedim ben? O bu yazının içinde geçmeyecekti. Yanlışımı bağışlayın:))

Bu arada biraz özele de gireyim. 11 Aylık çok tatlı bir Golden Retriwer kızımız oldu. Hayatta hep kötü şeyler olmayacak ya? Seviyorum şımarığı yaa... Biraz kokuyor ama olsun her güzelin bir kusuru var.

Eh bugünlük tüm saçmalama hakkımı kullandım. Yakalayabildiğim kelimeler bu kadar. Kusuruma bakmayın.

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..