Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '18

 
Kategori
Kitap
 

Öykü Kitabım Çıktı...

Öykü Kitabım Çıktı...
 

Derin Bakış


Yaşamın Koynuna Sevgiyle ve Aşkla Sokulmalı İnsan…

Yaşadıkça Öğreneceksin! Cinius yayınlarının Edebiyat/ Öykü Kitapları dizisinden çıkan ve yaklaşık 10 gün sonra kitapla buluşmanın en kolay yolu kitapyurdu.com adresinden satışa sunulacak  yeni bir kitap olan “Yaşadıkça Öğreneceksin” adlı kitabımı, ülkemizin geleceği siz sevgili gençlerimiz ve çocuklarımız için yazdım. Yazdığım süre içinde sizlerin manevi ve zihinsel gelişimlerini ön planda tutmaya özen gösterdim.  Kitabımın Arka kapak tanıtım yazısında belirttiğim gibi insanın hayat yolculuğunda zaman ve mekan farketmeksizin, insan ilişkilerinde yaşadıkları ve yaşayarak deneyimledikleri ile hayatı anlatan doğru, iyi ve güzel olanı ne varsa onun yanında durmanın erdemini ve yüceliğini anlattım okuyucuya...  Geçip gidenler ve kaybettiklerimiz?   Bunları asla unutma? Yine yine yeniden hayat! Neden? Sebep ve sonuçlar! Belki! bir senden vazgeçemedim hayat! Lakin niçin? gibi sorular yardımıyla, çocuklar ve her yaş grubundan genç okuyucuya, hayat bilimini eğlenceli ve düşündüren bir yolla sevdirmeye çalıştım.. Her sayfası rengârenk resim ve çizimlerle donatılmış, büyük punto yazısı sayesinde sıkmayan, rahat okunan ve anlaşılan bir hayat rehberi hazırladım siz kıymetli okuyucu için... Öyle ki, her bir sayfaya ayrı ayrı yazdığım öykü metinleri ve kitabımın tüm formatına hakim kaliteli görseller,  capcanlı bir anlatım tarzını ortaya koyuyor.  İlk sayfada, içerik hakkında genel bir tablo oluşturan içindekiler bölümünden bazı başlıklar ise şunlar OLMAKTADIR: 1. Bölüm: Yaşamın İzinde /İki Kardeşin Öyküsü, Mutluluğun Sırrı, Enerjik Olmak, Cehaletin Karşısında Aydınlık. 2. Bölüm: Hayatın Cilveleri/ Zamanı Yönetebilmek, Büyük Sevda, Esaret ve Özgürlük, Baba Oğulun Hikayesi.. Arka sayfasında ise yazar olarak epey bi kafa yorduğum ve bendenize ait bulunan  “Yazarların memleketleri yoktur  yeryüzü vatanlarıdır” sözü ve arka kapak yazısı.. Yine öykülerimi yazarken çocukların ve gençlerin bireysel gelişimlerini önceleyen önsöz bölümü ve kısaca özgeçmişimi anlatan tanıtım yazısı. kitabımın içerisinde yer alan bölümlerdir. Yaşadıkça Öğreneceksin isimli öykü kitabımı ilerleyen günlerde çeşitli yayın evlerinden satın alabilirsiniz. Huzurlu mutlu geçen günler ve keyifle okumalar dilerim.

 

YAZAR: ETEM SEVİK

YAŞADIKÇA ÖĞRENECEKSİN

CİNİUS YAYINLARI, 2018

BİRİCİ BASKI: Mart, 2018

SAYFA SAYISI, 62

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..