Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Oyuncak edeceğim seni!

Oyuncak edeceğim seni!
 

Elindekileri sinirle masaya fırlattı ve güneş gözlüğünü çıkarttı tekrar gözüne taktı.

Sinirden elleri titriyordu. Okuduğum kitabı sakince masanın üstüne bıraktım.

Bela geliyorum demez derler ya cidden de habersizce geliyor.

Soru soracağım da uygun cümleyi bir türlü bulamıyorum.

Parlamaya ve patlamaya hazır bir bomba var karşımda.

İşin kötü tarafı en dalgacı anımdayım. Neşem onu daha da sinirlendirecek.

Garson yanımıza doğru geliyor “Ne içersin?” diye sordum

- Varsa bir zıkkımın kökü alırım dedi.

- Garsona bir zıkkım kökü ama sek olsun dedim.

Bir yandan da fısıltıyla iki sade kahve diye düzelttim.

Bu kadın beni öldürecek dedi.

Oh be sonunda konuya giriş yaptı.

 

Oğlum zaten bir sevgilin var ne uğraşıyorsun hala bu kızla diye sordum bir solukta.

Gözlüklerini çıkarttı ve öfkenin ardındaki çaresizlikle dolu sevgi dolu gözlerini gördüm.

İnat etme artık dedim. Kapat bu konuyu.

Sevmiyorsun ve sadece inat için bir kadının duygularıyla oynuyorsun.

Bende kendimi tanıyamıyorum dedi.

Aşk oyuncak değildir. Sen resmen kızın sana olan sevgisiyle oynuyorsun.

Ne yapıyor da seni sinirlendiriyor bu kız ?

Senden sonra kimseyle olmadı ama sen hemen başka kız bulmadın mı?

Seni aramıyor, sormuyor, rahatsız etmiyor.

Onunla eğlendiğini ve oynadığını fark etti ve sessizliği seçti.

Hala hırsın ne?

Seviyorsan alır karşına konuşursun.

Sevmiyorsan uzak durursun.

Ki bence sen bu kızı sevmiyorsun.

Sadece ona yaptıkların vicdanını rahatsız ediyor.

Kendini af ettirmek için arkadaş kalmaya çalışıyorsun.

Kız istemiyorum diyor sen hala ısrar ediyorsun.

Ve utanmadan yeni sevgiline bu kadını anlatıp eğleniyorsun.

Kadın seni sevmekten başka ne yaptı?

Sustu. Tek suçu bu mu?

Susmak mı? Diye güldü.

Sen bana yazdıklarını bir okusan onlarca cilt roman çıkar.

Hak etmişsindir sen dedim.

Vur kaç yapıyorsun ve kadın hırsını bu şekilde çıkartıyor.

Yaralı bir hayvana dokunursan o an seni parçalar. Doğanın kanunu bu!

Erkekler sevgiyi acizlik olarak görüyorlar.

Karşımda kadının aşkıyla kıvranan erkeği görüyorum ve o sevgisini yansıtmak yerine kadının canını nasıl yakarım planlarıyla kafasını meşgul ediyor.

Canı yanıyor ve ona ulaşamadıkça iyice vahşileşiyor.

Kadın seviyor ama öyle çok yara almış ki tüm kapıları kapalı.

Kadın bunun yeni sevgilisini öğrenince daha da uzaklaştı.

Bu sevgi seni korkutuyor değil mi? Diye sordum.

Evet diye fısıldadı.

Kontrol edememekten korkuyorsun.

Terk edilmekten korkuyorsun.

Kaç yıl oldu söylesene.

4 yıl oldu dedi hüzünle.

Vay be arkadaşlarınız evlendi ve çocukları bile oldu siz hala kavga halindesiniz diye güldüm.

Bir kızımız olsun çok istiyorduk biliyorsun dedi.

Hala geç değil sende bunu biliyorsun dedim.

O inat ben inat olmuyor abla görüyorsun işte diye söylendi.

Bir kadın duygularını bağlayacağı erkeğe güven duymak ister.

Erkek de bunu ister hem de siz kadınlardan daha çok bunu ister dedi.

Anladım dedim. Sen o güveni veremediğin için deliriyorsun peki sevgilini öğrendi artık sana hiç güvenmeyecek bunu da biliyorsun değil mi?

Beni unutmasından korkuyorum dedi.

İyileşmesi için seni unutmak zorunda kusura bakma dedim.

Ya sen sevginle gider onu iyileştirirsin ya da nefretle seni unutur.

 

Bu arada aklın ve gönlün başkasında iken lütfen bir başkasını umutlandırma.

Kimse kimsenin yara bandı değil.

 

Oyuncak edeceğim seni diye inat ettiğin kadın seni sadece sevdi.

Sinir ve kızgınlıkla söylemiştim onu dedi.

Yaraları bir tek sevgi iyileştirir.

Sevgi ile oynayan kim olursa olsun bedelini öder!

hercaideniz

 

 


 

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..