Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Ozanların Şiirlerini severim

Ozanların Şiirlerini severim
 

Kendi halimde şiir yazarım

Ozanların peşinde iz sürerim

Heceleri mısra mısra dizerim

Ozanların şiirlerini severim

 

Ozanlar dokunur gönül sazına

Kışı getirir bir anda yaz ayına

Çiçekleri açtırır gönül bağında

Ozanların şiirlerini severim

 

Bazen çok uzun yazıyorum

Şiirin sınırlarını aşıyorum

Kalemime dur diyemiyorum

Ozanların şiirlerini türkülerini severim.

 

Ozanlar ki gönlünden geçeni getirir dile

Değmesin ellerine gönüllerine taş bile

Taşı dile getiriler tatlı dilleri ile

Ozanların şiirlerini severim

 

Ozanlar hiç gönülden silinir mi

Ozansız gönül yolu görülür mü

Ozansız sazsız türkü söylenir mi?

Ozanların şiirlerini severim

 

Yürürler gönül sazları şiirleri ile geceye gündüze

Gönülleri her daim her dem çiçek gibi açar taze

Halkın içindedirler her zaman bakarlar yüz yüze

Ozanların şiirlerini severim

 

Ozanlar ki kuruyan gönülleri sularlar

Sevgi yolunda bazen de çile çekerler

Kimi zaman aç tok gezerler

Canım ozanları çok severim

 

Ellerinde hiç düşmez kalem ile saz

Haydi, az sende onlar gibi yaz

Onlar gibi yazamam çalamam saz

Canım ozanları çok severim

 

Kul Mehmetim az daha oku yaz şiiri

Gönlüne değsin ozanların tatlı dili

Gönül bahçemde açar ozanlar ile şiirlerin gülü

Ozanların şiirlerini severim.

 

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..