Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Papatya

Papatya
 

Baharın geldiğini, içimizin kıpırdadığını hissetmek ne güzel


Heyecan içinde müjdeyi vereceğim ilk kişi olan kızımı aradım. 

- Biliyormusun blog yazarı oldum, kutlamalıyız. 

- Tamam anne, toplantım var seni sonra arayayım. 

Bakmayın öyle dediğine en az benim kadar sevindi. Papatya, sizler için baharın geldiğini müjdeleyen çiçekler anlamını taşıyabilir. Benim için arkadaş, dost, evlat, sorumluluk, saygı, güzellik gibi anlamlari içeriyor. Kucağıma aldığımda kibrit çöpü parmaklarıyla görenleri şaşkınlığa çevirecek kadar minikti. Kardeşin sorunlarıyla uğraşırken erken büyümek zorunda kaldı. Bir taraftan yerlerde sürünürken diğer taraftan zirveyi görrmek Allah'ın takdiri diye düşünüyorum. Genellikle evlatlar aileyi üzer, bizde tam tersi onu hepimiz ayrı ayrı üzdük. Yeri geldi omuzunda ağladığım annem, sırlarımı paylaştığım sırdaşım, akıl danıştığım akıl hocam, hastalandığımda doktorum... E yeter değilmi? Narin bedeniyle toparlamaya çalışırken yıprandı ... Hayallerinin umutlarının peşinden gitmek istediğinde önüne set çekemedim ve gitti. Yaşam da var olduğunu, hem kendine hem de başkalarına ayakta kalabileceği mesajını vermek istemesiyle gururlandım. Fırtınalardan sonra güneşi beklemek için çok küçüksün annem. Güneş sensin annem... Güneş olduğumuzun farkına vardığımızda, aşmak zorunda kaldığımız tepeler ovaya döner annem.... 

 
Toplam blog
: 8
: 379
Kayıt tarihi
: 04.01.11
 
 

Yazmayı seviyorum, çevremde olup bitenlere duyarlı olmaya çalışıyorum. Gözlemlerimi paylaşmak içi..