Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pazardan Pazara

Pazardan Pazara
 

Pazar gunu benim banyo gunumdu.

O gun banyodaki soba yakilir butun aile uyeleri sira ilen banyo yapardik.

Kucuktuk annem yikardi.

Sacimin havlu ile kurutulmasindan nefret ederdim.

Sonrada pazar gunu klasigi annem kizartma yapar televizyon onunde yememize izin verirdi.

Guzeldi o gunler cok guzel...

Hem o sobayi, hem o kizartmayi hemde o pazarlari ozluyorum.

Simdi hergun banyo gunu. Dus al cik.

Once fast food ile yemegimizi kisalttilar.

Sonrada dus ile banyomuzu

Sonra cumartesi pazari verdiler elimize.

Hadi yetistirin islerinizi diye.

Karinizin kocanizin cocugunuzun yuzunu gorun diye

Pazar kalmadi artik elimizde.

Gun icerisindeki molalarimizi birlestirerek pazar etkisi yaratmaya calisiyoruz.

Kendimize ayıracak kaliteli zaman bulamiyoruz.

Her an gozumuz kol saatimizde

Hayati once yillara sonra gunlere sonra saatlere yetmedi sonrada dakikalara böldük.

Cok önemli artik dakikalar.

Hep kosusturulacak bir yerler var.

Ben Pazari bosverdim.

Benim derdim dakikalarla

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..