Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '15

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Pensacola Sanat Müzesi'nde Müzik. 7 Şubat 2015

Pensacola Sanat Müzesi'nde Müzik. 7 Şubat 2015
 

Üç haftaya yakın zamandır İzmir'de torunlarımla birlikteyim. Sanırım önümüzdeki bir kaç gün içinde buradan ayrılacağım.

İzmir'de rüzgarlar yağmurlar bitti gibi. Güneşli ılık havalar hüküm sürüyor şu günlerde. Şubat başı olmasına rağmen hava sanki bahar. Zaten bir sure sonra cemreler düşecek ve hava sırasıyla toprak, hava ve su olarak ısınacak, yaz gelecek.

Bugünlerde Amerika'daki kızımdan da oldukça yoğun konser haberleri alıyorum. Daha doğrusu o kadar dolu ki onun konser haberlerini gazete küpürlerinden okuyorum. Gazete küpürü olmadı burada. Zira internet üzerinden gazetelerde okuyorum.

Bu gece kızım Burcu Göker Niceville Senfoni Orkestrası ile bir konserde çalacak. Aynı anda Florida'da 4 Senfoni Orkestrasının daimi üyesi olarak görev yapan, Üniversite'de ders veren öğrenciler yetiştiren Burcu, resital, oda müziği konserlerini de aksatmıyor.

27 Ocak tarihinde internette okuduğum Pensacola New Jurnal haberi 7 şubat tarihinde bir konseri duyuruyordu.

Ben de Okyanuslar ötesinde gerçekleşecek bu konser haberini paylaşmak istedim bu yazımda. Belki bizler gidemeyeceğiz o konsere ama konseri veren bizim kızımız olduğu için duyurmam gerektiğini düşündüm.

Adı geçen gazetenin internet sitesinde 7 Şubat 2015 gecesi saat 7 pm de Pensacola Sanat Müzesi'nde bir konser haberi vardı.

Konserin ismi 'Pensacola With Love' Tercüme edersek Pensacola ve Aşk. Yazıyı okudukça bu konserin yaklaşan Walentin Day yani Sevgililer Günü için düzenlendiğini anlıyoruz.

Konserin açıklamasında' An Evening of Champagne,Chocolate and song' İbaresini görüyoruz. Yani Şampanya, çikolata ve şarkı.

Pensacola Senfoni Orkestrasının birinci kemancısı tanınmış Sanatçı Burcu Göker ve piyanist Patricia İzbicki çalacaklar bu konserde diye devam ediyor haber.

Haberin sonunda bilet fiatları ve rezervasyon numaraları var. Ne yazık ki iücretsiz değil bu konser.

Ben konser saatlerinde nerede olursam olayım gözlerimi kapatıp Burcu Göker'in müziğine kendimi bırakıp bir Sevgililer gününü daha kutlamanın mutluluğunu yaşamak istiyorum. Elimde şampanya kadehim ve çikolatam da olacak tabii.

Sanat, müzik, aşk, çikolata, ne güzel kelimeler bunlar. Zinhimizden bütün çirkinlikleri silebilecek güçte bu kelimeler.

Ne güzel hep beraber şarkılar söyleyebilsek tüm insanlık ......

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..