Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Piyanist şantör!

Piyanist şantör!
 

Hiç unutmam, bir akşam üstü arkadaşlarla toplanmış müzikli bir restaurant’a gitmiştik.
Tam da sahne kenarındaydı masamız.
Ancak bu özelliğimizin keyfini çıkartamıyorduk maalesef!
İstek şarkı siparişi vereceğim diye masamızda peçete kalmamıştı neredeyse.
Hatırlı kişilerden sıra bize gelip şarkımız söylenmemişti bir türlü!
Kısacası piyanist beyimiz hiç takmıyordu bizi.
Oysa çok övmüştüm bu mekanı, hem yanımdaki kızlara rezil olmak vardı işin ucunda.
O an hınzırca bir fikir geldi aklıma.
Hem fazlasıyla müziğe doyurdu, hem de çok eğlendirdi bizi

Bu defa peçeteye yazdığım şarkı isminin altına bir not düşmüştüm.

Op Dr ………. ……..!

Aman Yarabbi, bir insan bir anda bu kadar değişebilirmiydi?

Adamcağız istek şarkılarımızı söylerken bir yandan da şerefinize hocam anonsları yapmaktaydı.

Ye kürküm ye vaziyetleri oldu yani!!

Yanımdakiler kahkaha krizine tutulmuşlardı, susturamıyordum onları.

Her biri hocam şuram ağrıyor bir bakarmısınız diyerek işin cılkını çıkarmaktaydılar.

Tam ben bu yalanı daha ne kadar sürdüreceğimi düşünürken, adam konsere ara verip masamıza gelmesin mi?

Elindeki bardağı bardağımla tokuştururken sordu.

Rahatsız etmedim ya hocam?

Şeref verdiniz dedim, buyurun buyurun.

Keyfiniz yerindedir inşAllah?

Sayenizde sağolun, sağolun..

Ne demek efendim, sizi eğlendirmek için buradayız.

(İki saattir ne diye takmadın koçum öyleyse? İlle de işe yarar adam olmak mı lazım?)

Bir emriniz olursa başım gözüm üstüne hocam.

Estağfurullah efenim, ricamız olur.

Ben iki daha döktüreyim yine rahatsız ederim.

Ne demek ne demek, şereflendirirsiniz efenim..

Halay söylüm mü?

Yok, yok efkar bastı biraz!!

Rakı gönderim mi?

Yolda çevirme neyim olur, kalkacağız zaten.

Çıkarken kapının önünde anlaşıldı durum!

Bir rahatsızlığı varmış kartvizitimi istiyordu.

Ehemmm, şeyy dedim!

Tayinim çıktı benim, doğuya gidiyorum.

Buraya da veda partisi için gelmiştik zaten.

Ama geldiğinizden beri hep gülüyordunuz ama, veda dediniz de!

Arkadaşlar hemşire dedim, hepimiz aynı yere gidiyoruz..

Gece nöbetlerinde çok içiyoruz diye sürdüler bizi!!!!

Burada jübilemizi yaptık anlayacağın!!!




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..