Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

Plajlarda üstsüz kadınlara dönüp bakan yok, ahlak bir yana ilgiyi korumak için iş buralara gelmemeli

Plajlarda üstsüz kadınlara dönüp bakan yok, ahlak bir yana ilgiyi korumak için iş buralara gelmemeli
 

Özgür ülkelerin sorunu da bu; insanların ilgisi ve merakı bittikten sonra Afrodit üryan dolaşıyormuş kimin umurunda. 

Tutucu ülkelerdeki katı ahlak anlayışını eleştiriyoruz ama bir Türk yaşmaklısına bir Alman’ın matmazelinden on kat daha fazla ilgi duyuyor; çünkü diğer yaşmaklıları görmüyor.

Bu anlamda korumacı ahlakta cinsel ilgi tavan yapıyor; Afroditler ortada dolaşsın ama biz onlara kolay ulaşamayalım. Bu nedenle ben kontrollü cinsellikten yanayım, özlemeden karınızın/ kocanızın yanına gitmeyin. O yüzden de evli karı koca ayrı yatmalı dedik, her gün koynumdasın insanda arzu mu kalır. Eşiniz her görüşmede ilk defa tanıdığınız/yeni evlendiğiniz biri olmalı.

Ahlak benim işim değil, kimsenin işi değil kişiye kalmış; fakat cinsellik benim işim çünkü cinsellik bilim, insanlarımın mutluluğundan sorumluyum.

Özgürlükten bahsediyoruz herkes işte dünyadaki o bildiğimiz mantıksız yönelişleri anlıyor. Sevgilinin dudağını öpen dudağın bile aklı vardır, olmak gerekir. Affedersin kı… ını açmış bacağını açmış bunun adı özgürlükmüş, hadi be! Hayır, tutuculuktan demiyorum aç fakat neden açtığını bil.

Her zaman söylüyorum, benim ahlaksızlığımda bile bir ahlak vardır. İnsan vücudu kutsal, duygular değerli, sen bilirsin ama kendini bozuk para gibi harcamasan iyi olur.

Olabiliyorsan Afrodit ol, çıplaklığa karşı değilim; ama değerini düşürmeden. Görebilmek için kafayı gözü yardığımız baldırlarına ilgimiz merakımız bitmesin; çünkü o zaman sen de bitersin.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..