Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Prensiplerim varmış da haberim yokmuş

Prensiplerim varmış da haberim yokmuş
 

Hey yavrum beee......

Solohan, Tarık Azra, Abdulkerim Eser olmasaydı prensiplerimi kaleme alamayacaktım. Heh bizimkisi tam Bayan versiyonu..

Öyle kısa cümleler kesmez bizim prensibi.(prensibini yesinler canım senin)
Yakında işyerinden kovulursam varya MB dava açacağım hey sayın editörlerim duyun beni. Neşe Evrim avukatım olacak, bütüüüüün mb ailesi'de şahit .

Bugün dünya, yarin ahiret iki elim yakanızdadır gelmezseniz. (Zaten alacaklarım sıfır borcum dünyaa kadar)

Prensip çıkaracağım diye başımda diyelip kalan müdüre bakmadan.

Yav ben şimdi bayağı gıcıkmışım, dedim de adam destur çekti. Çaktırmayın 8 ay kaldı emekliliğine. Gittiği günü görmeden Allah beni bu işyerinden uzaklaştırmasın. Amiiinn. O kadar çok severim yani zât-ı muhteremleri. Adam zaten 35 yılını çalışıyor. Üst müdüre el pençe, bize gelince kemençe ayyyy. (Allah'tan kendimi tanıtmadım henüz yazarlık yapıyorum diye de bu kadar rahat bahsediyorum kendisinden. Bir okusa ah bi okusa)

Ahada konu dağıldı...

Bayan versiyonunu yazarken elli kere de yutkunuyorum ne zormuş.

Erkekler; satiiiiim anasını ben böyleyim diyor da, valla biz diyemiyoruz.Estetikli olsun, cicili bicili olsun, kırmızı pabuçlu olsun, beni profilden çirkin göstermesin havalarındayım yani..

Hani karizma çizdirmek gibi birşey...Yav çizdircem valla billa çizdircem... Satiim anasını yav.

Bu dünyada doğru bizde, elalem yamuk mu? Değil tabi. Tamam tamam geçtim kızmayın prensiplere. O kadar kolaysa sen yaz ey okuyucu da gör hanyayı konyayı... Ölürsün yemin ediyorum İbrahim Tatlıses gibi, kameraya dönüpte cano bak bana, şimdi ben ne dicektim heh prensipler;

-Yemeği yaparım sonrada kimselere söz hakkı vermeden başlarım harika olmuş diye kii onlara eleştiri hakkı doğmasın diye....
-Bulaşık sevmem bana gelen ilk arkadaşıma eşe dosta yeğene mutfaaak derim..
-Yerlerde tükürük görür de midem bulanır diye kafa dik yürürüm, gören burnu havada der...
-Sevmediğim insanın sevdiği her bişeyi gıcıklıktan sevmem... Beğenmem (aslında seviyorumdur ama yaşasın kötülük).
-Kışın millet kat kat giyinir, ben şort tişört gezerim ve öyle de yatarım(kalorifer var demeyin yok) Sonra da grip olurum bir hafta yatarım. Bana ne yaaa
-Mağazada gider en pahalı ürünü beğenir fiyatını görünce, tezgahtara, yav para kazanmanın ne olduğunu biliyon mu der çıkarım.
-Para taşımam, bazen beş kuruşsuz gezerim, kartsız gezmem..
-Maaşı çekerim küçük paralara tenezül etmem, büyük para biter, metal para kıymete biner.
-Arabayı geçmek isteyene yol veririm, ilerde ben onu geçerim.
-Benzin bitecektir lamba yanar ama benim hesapta bitmemesi gerekir, biterse de yolda kalınır.Hala hesap yapılır niye kaldı diye...
-Buzdolabinda yumurta bitmişse asab bozulur, gider hemen yumurta alırım asab düzelir.
-Kaldırımda adamlar yolu kapatmışsa inadına beklerim ki kaba adam olduklarını anlasınlar yol versinler diye...
-Önceden bildiğim bir dedikodu konuşuluyorsa, ilk duyuyormuş gibi merakla bakar, öyle dinlerimkiii başka versiyonu mu diye
-Evde birşey bozulduysa önce ben tamir ederim, olmadı, tamirci çağırırım iki katı öderim. Yada yenisini almak zorunda kalırım.
-İşyerinde kalemlerim kaybolmasın diye kağıda ismimi yazıp başına yapıştırırım..O gider başka servislere sonra gelir...
-Her bulduğum %70-50 indirimlere saldırmam, ihtiyacım varsa şayet sezonunda da alırım.
-Zamanlı iş varsa en son dakika benim favorimdir. Adrenal meselesi..
-Kontör almam kolay kolay, çaldıranı geri aramam, onunki kontörde benimkisi beleş mi derim.
-Haksızsam da özür dilememek için kaçarım... En son dakikada bulursam öperim.
-Bazen sevdiğim yemek bir haftalıksa da yerim israftır derim soranlara...
-Ruju sürerim sonra onu evden çıkıp 6 katı inene kadar silerim...
-Pis kokan biri varsa uyarırım... Yoksa kendisini temiz sanmasın...
-Yalnızken sakız çiğnerim, sonra başkalarına ayıp ayıp derim.
-Yolda sümküren, tüküren biri varsa tuh utan derim. O bakakalmışken ben giderim.
-Işıklarda geçerim. Eğer kırmızı ışıkta durmaya niyeti yoksa arabanın, beni ezecek olsa bile, banane o haksız ölsem bile derim.
-Evden çıkarken bu defa hiçbir haksızlıkta kimsenin işine karışmıycam derim, bakmışsınki çenem açılmış...

Aman Yarabbi daha kaşıma gözüme gelmeden bitireyim.Maskara olcam bee..Üfff ipliği pazara çıkarmak kimin fikriydi.. İp değil mübarek, kelem oldu... Hep solohanın kabahati. Sana ne ben ne yazarım yazarım. Allah Allah yaaaa. Niye kanıma girdi anlamadım kii..

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..