Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

06 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Rakı Şişesinde Balıklar (2)

Rakı Şişesinde Balıklar (2)
 

__ Metin ağabey, üçyüz civarında kişi bu şişeye bakıyor sanırım...

__ Bakıyor da Ali Gülcü kardeşim, görüntü var ses yok!.. Biz mi balık gözüyle yanlış görüyoruz anlamadım ki... Sen ne diyorsun bu konuda Ahmet Balcı?

__ Şişe dibi görüntüsüyle yapılan sayıma göre tahmini rakam doğrudur derim ama Murat Ertaş' ın yorumları iyidir, o söylesin...

__ Abiler bence rakam doğru da ses çıkmaması sanırım alkolden... Hani içki alemi pozisyonundayız yaa...

__ Haa tamaamm, alkollü ortamda bulunmak ve anılmak istemiyorlar...

__ Ne yani, bu durumda biz alkolik mi oluyoruz şimdi? Biz içmiyoruz ki, maksat muhabbet, ağzımızı açıp kapatıyoruz...

__ He valla doğru söyledin Aliciğim, planktonla beslenen balıklar gibi sadece ağzımızı açıp kapatmamız kafi...

__ Aman Metin, şişeye soktun bizi ama hala denizden çıkamadın yahu, şimdi de kaşalotlara getirme muhabbeti...

__ Tamam Ahmet abi, balık yiyebiliriz ama balık konuşmayız...

__ Ne oldu Murat, bir sıkıntın var senin?

__ Anason kokusu tuttu beni Metin abi, ben çıkıp biraz hava alsam...

__ Tabi dostum... Haa çıkmışken şalgam suyu al kendine ordan, senin için getirttim, acılıı...

__ Ahmet abi, sende vardır çıkma mıkma kalas, kereste, şuraya bir iskele yapsak mı diyorum...

__ Nasıl yani?.. Şişenin içine mi?.. Komik olma Metin allasenn...

__ Aabi komik olmayacaksak niye mizah yapıyoruz? Hem adamlar şişe içine yelkenli gemi yapıyorlarda, biz 10- 15 keresteyi birbirine çakıp kıytırık bir iskeleyimi yapamayacaz?

__ Bunu düşünmem lazım.

__ Ali hayırdır ayaklandın...

__ Metin ağabey, sen bana haydari ısmarladında ben bulmadan geldim ya, olacak iş değil!.. Hadi her yer kapalıydı bulamadım, e kendimiz yaparız. Şimdi düşündüm de Arnavut ciğeri de yanına, lahana turşusu, misina ile kesilmiş koyun peyniri, biraz domates... Balık yiyelim anasını satayım...

__ Tamam Ali, blog aleminin ağzı sulandı sayende, bildiğin gibi hallet, yemek işi senin.

__ Oldu ağabey, ben bir daha gideyim... Şeyy, göbek rakısı getireyim mi?

__ Sorma Aliciğim, bildiğin gibi dedik, son karar senin. Giderken Murat' a söyleyiver rahatladıysa gelsin, üşütmesin ayazda.

__ Geldim Efsane abim benim, bu çilingir bensiz olmaz! Böyle bir muhabbet olurda ben olmam mı? Şalgam suyumu içerim, şiir okurum, İstanbul türkülerinden söylerim...

__ Biraz karıştırsak daha keyifli söylersin lakin ısrar yok, kendin bilirsin...

__ İlk şiiri Ahmet abi attıracak galiba, transa geçti...

__ Yok yok, daha çok nara atacağa benziyor, amman abi şişeyi çatlatırsın falan...

__ Yahu iki lafın belini kıracaz şurda, bi huzur verin...

__ Öhmm, tabi konuş abi...

__ Ne zamandır bu muhabbeti özlemişim... Hem Ali' yi de kontrol etmiş oluruz, bir kişi bir kişidir. Benim yarın işe gideceğim diye bir derdim yok, akşama kadar yatarım. Ben ilk mevzuyu buldum, ne olacak bu Beşiktaş' ın hali Metin? Sabaha kadar sürecek bir mevzu! Ali ne oldu haydari? Ümit Bey' e amorti vurmuş ha... Ne seviniyordur şimdi... Gene 24 ytl karda, bilet bedava gelmişti çünkü. Metin boş durma, doldur bardağı, hadi dostluğa, kardeşliğe... Yarasıınnn!

__ Yarasın aabi, hatta yaramaya başlamış bile... Şu şişenin kapağını açık bırakalım, seslenenleri duyamıyoruz!.. Aaa işte ablam, el sallıyor...

__ Ablan kim birader, tanıştırsana...

__ Tanıyorsunuz zaten, yolunDİĞERyarısı... Buyur abla, ne diyordun şişe içinden duyamadık?

__ Ali Gülcü' yü transfer çalışmaları mı yoksa? Ümit abisi duymasın, aman, taaa Berlin' den ilk uçakla gelir, biletine para da vurmuş, özel uçak kiralar valla... Hepinize selamlar...

__ Sağol ablacığım, meyva suyumuz da var alırsanız... Korkmayın katkısızdır, Ahmet Balcı tarzı değil yani...

__ Şiiiştttt!.. Nooluyo orda?

__ Kim seslendi öyle?

__ Sayın yazarım Esma Kahraman... Buyrun, sizede meyva suyu verelim.

__ Seyran Aksoy, sizde buyrun efendim, meyva suyumuz bol...

__ Metin biliyoruz müzisyensin de birader, son satırlarda tavernacı gibi durdun yahu, heh hehh... Ooo buyursunlar efenim falan...

__ Böyle söyleyince aklıma geldi... Saksofoncu bir arkadaşım var Ayhan... Başka bir grupta çalıyordu... Onların çaldığı salona davetli olarak düğüne gittiğimde, kapıdan girdiğimi görünce mikrofondan anons yapardı... "Efendim Metin beyler salonumuza teşrif ettiler, şu anda kapıdan giriş yaptılar" derdi zirzop... Millette sanki başbakan gelmiş gibi meraklanıp, ayağa kalkıp beni görmek için aranırdı...

__ Hah hahh haaayyyyyyy... (hep beraber gülüyoruz, şişe sarsıntı geçiriyor)

__ Evet şişe dışındakiler, gördüğünüz gibi alkolde sınır var, muhabbette yok!.. Yani içki bahane, muhabbet şahane... Çekinmeyin artık, katılın muhabbete...

__ Aliiiiiii!.. Nerde kaldı haydariiiii?

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..