Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Ramazan Eğlenceleri
 

Ramazan mı shopping fest mi?

Hep cocukken aldatmışlar bizi. Ramazan gecelerinde meddahlarla, denizlerde nahıllar, türk müziği heyetleri ne biliyim bir cok geleneksel cizgilerimiz vardı. Belki yine aynı cizgiler var ama tarzları bayaca modern nedense eski tatları alamıyorum.

Ben bunlardanda vazgectim. Ya heryerde ki bu stand ve alışveriş kirliliği. Ben inanamıyorum şenlik mi fuar mı herşey birbirine girmiş.

Her yerde eski İstanbul evleri türünde dükkanlar onun icinde ne idüğü belirsiz satıcılar ( istnislara kaydeyi bozmadan ) belediyeye para ödüyor diye fişsiz vergisiz denetimsiz satışlar noluyoruz yahu.

Kendinize gelin ey yerel yönetimler. Ramazan etkinliklerini stand satıp bedavaya getirecez diye yaptığınız işler bir facia siz resmen acık fuar yapıyorsunuz. Her şey bu kadar ucuzlamamalı.

Heee birde ramazanda geleneksel sanat yapıyorum diye sanatı katleden sahtekarlar ve işgüzarlar sizlerede başka gün değineceğim.

Şimdilik Hoşçakalın


 
Toplam blog
: 19
: 232
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

İstanbul Teknik Universitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Mezunu .  Japonya ipek yolu muzikal..