Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '09

 
Kategori
Sinema
 

Recep İvedik 2

Recep İvedik 2
 

14 Şubat Sevgililer Gününde sevgilimle çok romantik :) bir filme gitmeye karar verdik. Önceden haftada bir sinemaya giderdik ama bir süredir evlilik hazırlığı dönemine girdiğimizden bu zevkimizden de vazgeçmek zorunda kalmıştık. Ama nişanlım bu filmi izlemeyi çok istediğinden internetten YKM Cinebonus'a bilet aldım.

Recep İvedik 1'e gitmiştik. İlkine gittiğimde çok önyargılıydım ve kesinlikle eğleneceğimi düşünmüyordum. Ama çok güldüm. Recep İvedik önemsenecek, üzerine uzun uzun tartışılacak bir film değil. Recep İvedik gidilip, gülünecek, eğlenilecek bir film. Üzerinde düşünülüp, sosyolojik değerlendirmeler yapmaya da gerek olduğunu sanmıyorum.

Recep İvedik 2 birincisi kadar eğlendirmedi beni açıkçası. Halk kahramanı :) Recep, filmin bu bölümünde ninesinin istediği iş, evlilik, saygınlık maddelerini gerçekleştirmeye çalışıyor. Pizzacı, eczacı, kasiyer, reklamcı oluyor. Reklamcılık sektöründe de "büyük saygınlık" kazanıyor. Ancak evlilik ve kızlar açısından durumu yine kötü. Sanırım Recep İvedik 3'te evlilikle ilgili maceralarla devam edilecek. Sonuç itibariyle tuhaf ama Recep küfretti, böğürdü, biz güldük.

Filmden tat alamamamın en büyük sebebine değinmeden geçemeyeceğim. Dediğim gibi YKM Cinebonus'a gittik. Bu salon oldukça büyük, yaklaşık 600 kişilik bir salon. Gerçekten rahat ve yükselen koltuk aralıklarıyla güzel bir izleme olanağı sunuyor. Ancak çok şaşırtıcı bir şekilde 600 kişi tüm filmi Recep'in söylediklerini anlamaya çalışarak izledik. Çünkü ses düzeni o kadar kötüydü ki. Müzikler son derece yüksek ama konuşmalar fısır fısır. İlk başladığında ha düzeldi ha düzelecek dedik ancak böyle devam etti. 600 kişi içinde tek tepki gösteren de ben oldum ve buna çok şaşırdım. Ara verildiğinde görevlilere şikayetimi ilettim ancak ikinci yarıda da düzelen bir şey olmadı. Bu kadar güzel bir salonda bu kadar kalabalık bir seyirci kitlesine filmi böylesine berbat bir ses düzeniyle izletmek tam bir rezaletti.

Sinemaya gitmek isteyen İzmirlililere duyurulur.

 
Toplam blog
: 20
: 1266
Kayıt tarihi
: 08.01.08
 
 

İzmir'de yaşıyorum. Hayvanları çok seviyorum. Düşüncelerimi yazmanın ve bunları paylaşmanın keyif..