Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Referanduma neden katılmıyorum

Ben bu ülkede kurucu meclis dışında bu coğrafyada yaşayan insanları temsil eden bir meclis oluştuğunu düşünmüyorum.

Ben bu ülkede kurucu meclis de dâhil halkın temsil edildiğini düşünmüyorum.

Ben bu ülkede çoğunluğun, azınlığın herkesin meclis de temsil edildiğini görmedim.

Ben bu ülkede Atatürk ve İnönü’den sonra satılmayan, HALKA ihanet etmeyen iktidar duymadım.

Ben bu ülkede iktidara gelip de zenginleşmeyen bir yönetici gördüm Ecevit.

Ben bu ülkede halka her zaman dokunan ama kendilerine dokundurtmayan iktidarlar gördüm.

Ben bu ülkede halkının gözünün içine baka baka yalan söyleyen başbakanlar gördüm.

Ben bu ülkede zenginlerin, siyasilerin, bürokratların çocuklarının şehit olduğunu duymadım görmedim.

Ben bu ülkede halkın temel sorunlarının eğitim, sağlık, işsizlik, yoksulluk, nükleer santral sorunlarının halka danışıldığını görmedim.

Ben bu ülkede halkın istediği hiçbir şeyin halkın oyu alınarak yerine getirildiğini görmedim.

Ben bu ülkede asgari ücretin sınırlandırıldığını ancak kredi kartı faizlerinin tefeci faizinin üzerinde olduğunu ve sınırlandırılamadığını gördüm.

Bu ülkede yapılan daha önceki referandumda bu ülkeyi emperyalistlere satanların silah zoruyla halkı evet demeye zorladıklarını gördüm.

Ben bu ülkede aynı kişilerin hem sağcıların hem solcuların eline aynı silahı verip halkı öldürttüklerini ve halkı savunanları da katlettiklerini gördüm.

Ben bu ülkede en aşağılık işkenceleri gördüm. Halkın çıkarları için zindanlarda yattım.

Ben bu ülkede halk için düşünen tüm kafaların kesildiğini, hapsedildiğini, sürgün edildiğini, işinin ekmeğinin elinden alındığını gördüm.

Ben bu ülkede tüm topraksız ve yoksullarına yetecek kadar boş ve işlenmeyen toprak olmasına rağmen toprakların ağaların ve devletin elinde toplandığını ve bu konuda halka bir şey sorulmadığını gördüm.

Asıl önemlisi ben bu ülkede kırk yıldır halkımız ekonomik krizlerle kıvranırken en kötü yılda karlarını yüzde yüz arttıran bankalar gördüm. Bu bankalar hiç zarar etmiyorlar. Halbuki ticarette kar zarar kardeştir derler. Bu bankalarımızın tüm yasalar yanlarında demektir. Onlar resmi tefecilerimiz. Müslüman bir ülkedeyiz ve en Müslüman iktidar döneminden geçiyoruz ve bu yıl da tüm bankalarımız karlarını arttırdılar. Demek ki dinimizde faiz helal!!

BEN BENİM TEMEL SORUNLARIM OLAN ÇEVREMİN KORUNMASI, EGİTİM, SAĞLIK, SAVUNMAYA AYRILAN BÜTÇE PAYI BANA SORULMADIĞI SÜRECE onların önüme koydukları sahte referandumlara KATILMIYORUM.

Binlerce yıldır kardeşçe yaşayan bu coğrafyanın insanlarını savaştıran yöneticilere BARIŞI SAGLAMAK İÇİN REFARANDUM YAPIN DİYORUM.

ş.dertli.
 
Toplam blog
: 16
: 687
Kayıt tarihi
: 13.03.10
 
 

Sürekli okuyan, öğrenen, insanlarla sevgi temelinde ilişki kurabilen, egitime, insanların kardeşl..