Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '21

 
Kategori
Reklam
 

Reklamlar

Merhabalar.

Uzun bir süre ara verdiğim Milliyet blog sayfama tekrar döndüm. Blogları okuyup yorum yazmak istediğim de reklamlardan dolayı ne doğru dürüst blogları okuyabildim, ne de yorum yazabildim. Eskiden bu kadar reklam yoktu. Şimdi bu platformun arayüzü tamamen reklama boğulmuş. Tepeden, sağda, soldan reklamlar adeta siz e hücum ediyorlar. Şahsen ben bu durumdan rahatsız oldum. Ey!!! burada blog yazan, blog okuyuan, yorum yazan ve yorum okuyan blogcular, sizler bu reklamlardan dolayı hiç rahatsız olmuyor musunuz? Eğer bu reklamlar böyle ve bu yoğunlukta devam edecekse, ben burada yokum. Blogger'in de blogspot uzantılı bir sosyal medya platformu var. Orada asla bir tane bile reklam göremezsiniz. Orada reklam yok. İstediğiniz gibi görseller, videolar bile ekleyerek yazılar paylaşabiliyorsunuz. 

Reklamlardan rahatsız olan blogcuların bunu dile getirmeleri gerekir. Buranın yetkilisi kimse durumun ona iletilmesi gerekir. Gerçekten buranın o eski blog havası değişmiş. Bu platformun reklamlardan arındırılması gerekiyor. Burası bir televizyon kanalı değil. Bu kadar reklam bu platforma çok fazla. 

Selam ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 119
: 501
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

Lise mezunu, bir kamu kurumu emeklisiyim. Her konuda okumayı, yazmayı, araştırma yapmayı seviyoru..