Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Risk nedir?

Risk nedir?
 

Öğretmen öğrencilerine yazılıda tek soru sordu: Risk nedir?
Ve ekledi: Bunu 7 sayfada açıklayacaksınız.

Bütün öğrenciler harıl harıl yazmaya başladılar. Bir tanesi sadece 5 dakika içerisinde kağıdını verdi. Bunu gören öğretmen şaşırmıştı ne çabuk yaptı oysa ki 7 sayfa yazacaktı. Hemen kağıdı eline aldı ve okumaya başlayacaktı ki ilk sayfa boş, sayfanın sonunda arka sayfaya geçiniz yazıyor! Diğer sayfada da aynı şekilde, bütün sayfalarda hep aynı şey arka sayfaya geçiniz.

Son sayfadaysa risk iş de budur yazıyor. (Risk; zayıf aldığımda kalacağım bir dersde boş kağıt vermektir)
Not: 10

Hayatta risk olmadan başarı olmaz. Elbette ki olasılıkları hesaplamak zorundayız. Ben kendi hayatımda aldığım riskleri düşündüğümde şimdiki düşüncelerim olsa yapmazdım diyorum. Ama aldığım riskler sayesinde kendi çapımda başarılıyım şu anda.

Ben her zaman kendim gibi olmaya çalıştım. Bazan elinizde olmadan bilhassa iş hayatınızda karşınızdakinin istediği gibi de olacaksınız.

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..