Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ruh iklimi

Ruh iklimi
 

Bir adam vardı yaşamın kıyısında. Derinliklerde hep düşünürdü. Yıllar geçmişti yalnızlığın üzerinden. Bir gün sevda çiçeğine rastlamış. Konuşurmuş onunla. Derinlerde yaşadıklarını anlatırmış günlerce. Bir gün demiş sevda çiçeği bana içindeki fırtınaları anlatırmısın. Adam demiş fırtına içimde fakat dışarıda ise gerçekler. Sana anlatırım ama gelmesin sana hikaye. Diyerek başlamış anlatmaya.

Sen yoksun ve ben hala yalnızım. Anlamadın beni okadarda yazmıştım oysa. Hani satırlar anlatırdı ya duygularımızı. Oysa sadece bir yabancı gibi okumuşsun beni. Belki anladın ama anlamamazlıktan geldin beni. Daha nasıl anlatayım bilmem kendimi sana.

Geceler gerçekten daha karanlık ay bile aydınlatamıyor. Yıldızlar yol gösteremez oldu kayboldum. Arkadaşlarım birer yabancı oldu sanki. Benianlayacak ama gerçekten anlayacak biri var diyorum oda bana inşallah bulursun diyor. Hani kendini bütün varlığınla korsun önüne ama hiç bakmaz bile.

Ruhum fırtınada bir gemi. Bir oraya bir buraya yalpalıyor. Heran alabora olmak üzere. Bir fener arıyor. Duru bir liman sığınmak için. Kendini bu fırtınanın elinden kurtarmak istiyor. Fener görünüyor uzaklarda hayır uzaklarda değil çok yakın. Fakat geminin kaptanının gücü kalmamıştı artık. Yardım bekliyor. Taze bir kan. Kurtaracaktı onu bu girdaptan. Fakat o ise görmemezlikten geliyor.

Ruhumun derinliklerinde mevsimler değişti. Artık aağaçlar baharda yeşermez oldu, çiçekler açmaz. Kışın lapa lapa kar yağmuyor. Çocuklar neşe içinde kartopu oynıyamıyorlar, kardan adam yapamıyorlar. Sonbaharda bahar yağmurları yağmıyor artık. Ağaçlar yapraklarını dökemiyor. Küresel ısınma mıdır nedir bilmiyorum ama ruhumun iklimleri çok değişti.

Seneler geçti. Artık yaşlanıyormuyum yoksa. Yoksa yıllar beni çokmu erken yıprattı. Gençlik aşısı varmıdır benim için. Yılların o haşin ve belirgin izlerini yok edecek. Yoksa işin sırrı aşk mıdır? Evet aşk... İşte gerçek sır aşk.

Biri olmalı birileri olmalı aşk için. Yazmak çaremidir? Belki ama gerçekten aşkı yaşamak ve onu paylaşmak o zaman gençleşirim belki. Aslında o kadar da yaşlı değilim. Daha 33 yolun yarısı bile değil. Sevgilin insana verdiği enerji insanı daha da gençleştirir belki.

Ey sevgili anla artık ve sesimi duy. Uzaklarda değilim yeter artık beni bul. Sevgim sana aşkım sana. Ne olur anla artık beni elini uzat bana. Yüreğimin ateşi kor gibi sen yakmaz ama. Sevgimi sana aşkım sana.

Diyerek son vermiş. Sevda çiçeği ise bu sevdadan çok ama çok etkilenmiş. Adama demişki arkadaşım kim bu...
Adam ise bilmiyorum adını şanını. Cevap verirse eğer anlarız gerisini demiş.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..