Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Rumuz kullanmak tercihi!

Rumuz kullanmak tercihi!
 

Gerçek adımı gizleyip gizlememem konusunda kararsızdım MB yazarlığına ilk başladığımda!
Blogları taradığımda yazarların büyük bir çoğunluğunun rumuz kullanmakta olduğunu fark etmiştim çünkü!
Profesyonel bir yazar dostuma danıştığımda ise aldığım yanıt; gelebilecek eleştirilere cevap verebileceksen gerçek ismini kullanabilirsin olmuştu. Milliyet saygın ve köklü bir basın kuruluşudur biliyorsun.

Hem ileride kitap falan yayınlarsan, bu sayede tanınmış olursun ne güzel!

Tamam dedim, isteyen yorumcu benim görüşüme istediği kadar karşı çıkabilir ve gerekçeli açıklamalarıyla beni ikna edebilir!

Ben de bilgilenmek adına bundan büyük bir memnuniyet duyarım!

Öyle ya, böylesi ciddi bir ortamda belli bir iletişim (haberleşme) hizmeti sunmaktayız okuyucularımıza!

Bir nevi, gerçek hayatta sürdürdüğümüz ve kayda değer bulduğumuz olayları sözcüklere yansıtma görevi yani!

Adını yaz gitsin dedim, hem bir rant yok ki ortada, neyi paylaşamıyacağız ki sonuçta!

Ama çok pişmanım şimdilerde, bende rumuz kullansaydım keşke diyebiliyorum!

Çünkü, ifade özgürlüğü anlamında rumuz kullanan arkadaşlarımızı biraz daha şanslı görüyorum!

Hele ki, "enn" dediğimiz ünlü köşe yazarlarımızın bile tavizler verdiği ya da vermek zorunda kaldıklarını şaşkınlıkla izlediğimiz bu tuhaf dönemde!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..