Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rüya, yalan ve oyun

Rüya, yalan ve oyun
 

Resim netten,


Her şey çocukluk rüyamdan geldi aklıma.
Birgün rüyamda balık yedik dedim anneme,
Ertesi günü balık pişirdi.
Çok büyük pasta yaptık rüyamda dedim,
O gün annemle pasta yaptık.
Sonraları çocukluk işte bunu kullanmaya başladım.
Anneme yada babama, birşey söylemek istersem,
Yada tepkilerinden çekinecek birşey anlatmak istesem, hep bunu yapardım.
Akşam rüyamda bana çok güzel bir kot pantolon alınmştı.
Ya da ,
Nereden aklıma geldiyse akşam rüyamda Ankara ya gitmişiz.
Büyüdükçe dozu arttı oyunumun, biraz komiklik, biraz şımarıklık,
Onlar hep farkındaydılar,
Hep içlerinden güldüler bana.
Sevgiyle katıldılar oyuna.
Ama, başka kimseyi katmadım bu oyuna.Özel ve sır kaldı.
Hatırladıkça güldüğüm.
Bu şiiri oyuna katmışım, farkında olmadan...
Ben severim şiirlerin hikayesini yazmayı.
.......

Dün akşam üzeri, seni gördüm.

Bakıştık az biraz.

İlk ben konuştum.

Sarılıp öptün beni.
Sımsıkı sarıldın.

Zor bıraktın .

Çenemden tuttun.
Sol yanın bende kalmış,

Geri getirdim dedin.

Elimi verdin bana , gözlerimi, saçlarımı.

Al dedim , nefesim sende kalsın.

Soluksuz dönerim yanından.


İstemedin.

Ayrılırken, bakıştık.

Yüreğini gördüm .

Tenimden sıcağımdan, ruhumdan üfledim.

Sana yolladım.
Farketmedin mi?
Özlediğimi


Sesini unutmak üzereyim ,

Aklımda kalanlarım azaldı dedim.
Söylemedimi.

Demedi deme bana.

Sarı güller yolladım sana .

Ayrılıklara benzedi bu iş dedim.

Vermedi mi.


Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..