Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüyamı anlattım, eşim evi terk etti

 

"25 yaşında bir kadınım. Eşimle uzun zamandır aramızda sorunlar vardı. Eve geldiğinde benimle ilgilensin, birlikte sohbet edelim istiyorum.

Ama o eve gelir gelmez bilgisayarını alır odasına kapanır. Ne yattığını ne kalktığını göremem.

İnternette neler yaptığını bilmiyorum. Her geçen gün birbirimizden kopuyoruz ve yabancılaşıyoruz.

Bunu ona defalarca anlatmaya çalıştım. Ama bir çözüm bulamayınca ben de artık hayatı kendi akışına bıraktım.

Bundan 3 gün önce bir rüya gördüm. Rüyamda eşimi bir başkasıyla aldatıyordum. Bu rüyamı ona, kızacağını bile bile anlattım.

Eşim, anlattıklarımı duyunca çılgına döndü. Ama bu kadar sinirleneceğini tahmin edemedim.

O gece bana bağırıp çağırdı. Sonra da valizini alıp evden çıkıp gitti. Şimdi telefonunu açmıyor.

Bana gönderdiği mesajda ‘Sana boşanma davası açacağım,’ diyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum, bana yol gösterin.”

***

Değerli okurum, sizin eşinize anlattığınız rüyanızın detaylarını buraya almadım. Gerçekten de böyle bir rüyayı anlatmanız hiç doğru olmamış.

Ama bu nedenle açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum.

Asıl üzerinde durulması gereken aranızdaki iletişim problemi olduğunu düşünüyorum. Çünkü eşlerin birbirlerine zaman ayırması, değer vermesi ve sevgilerini ifade etmesi evliliğin temel koşuludur.

Eşinizin akşam eve geldiğinde tüm zamanını bilgisayar başında geçirmesi anlaşılır gibi değil.

Bence yapmanız gereken eşinizi ikna edebilirseniz, onunla birlikte bir aile danışma merkezine gitmenizdir.

Belki de eşiniz de siz de yaptığınız hataların farkına varırsınız ve ilişkiniz düzelir.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum. Bu köşe sizlerle anlam kazanıyor.

Ayrıca sizden izin almadan maillerinizi yayınlamayacağımdan emin olabilirsiniz

Değerli okurlarım, her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..