Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyanız hayrolsun: 2. Bölüm

Rüyanız hayrolsun: 2. Bölüm
 

7 Saniye… Ayarsız… Canlı… Renkli... Ve koşuşturan Tilkiler.... Anladınız siz beni. Bugünkü rüyamızda kendinizden bir şeyler bulacak ve belki de ben de aynen bu haldeyim diyeceksiniz. Gelin görelim.  

Rüya: 

Neredeyim bilmiyorum. Yemekhane, restoran gibi bir yer. Kalabalık ve yemek kokuları havada dolanıyor. Oturacak bir yer arıyorum. Nedense her yerde saat var. Değişik ebatta, ve renkteler. Vardır ya hani bankalarda ülkelerin zamanlarını gösteren bir sürü duvar saati aynen öyle bir ortam. Gece 01:00 civarı olması lazım. Yalnız dışarısı gündüz gibi. Aydınlık, hafif soğuk. Nedensiz ürperiyorum. Madem gece neden dışarısı aydınlık diyorum. Korkuyorum. Saatler çalışıyor, sanki zaman bitmek bilmiyor ve bir yandan da hızla akıyor. İkilemdeyim. Tam yemek yiyecekken “The End” yazdı. Dünya’ya hoş geldiniz.  

Yorum: 

Rüyada lokanta/restoran görmek ufak sıkıntılara işaret eder. Oturacak yer aramak işleri yoluna koymak için çaba harcamaya ve çare aramaya delalettir. Saat ise sıkıntıya, iç karanlığına işarettir. Birçok saat olması ise bu sıkıntıların çokluğuna ve Rüyacı’nın sürekli düşünmesi şeklinde yorumlanır. Gecenin gündüz gibi algılanması da iç sıkıntılar kaynaklıdır. Bilinçaltının karışıklığı ve her şeyi içe atmak da bu tarz sıkıntıya işaret eden semboller görmeye neden olur.  

İçinizi ferah tutup gece yatarken düşünmemeye çalışın. Durduramıyorsanız olumlu şeylere ve kendinize yönelin.  

Siz de Rüyacı iseniz bana yazın, hayra yorayım. Ha bu arada ciddiyim: ) 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..