Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Saat

Saat
 

Bu anlatacağım olay yaşanmış bir olaydır.Benim bir yakınımın başından geçmiştir. Konu şu: Genç bir kişi vefat ediyor. yani ölüyor.:)Yakınlarından biride bu ölümü akraba ve yakınlarına duyurmak için telefon ile insanları arayıp durumu bildiriyor. İşte bu konuşmalardan biri. Aranılan kişi yaşlı ve ağır duyan bir amca.

safinaz aloooo iyi akşamlar
sıtkı amca-buyrun kimsiniz?
safinaz-ben Safinaz, Sıtkı amca sen misin?
sıtkı amca-evet benim sen kimsin?
safinaz-ben Safinaz, Sıtkı amca Safinaz .Emrullah'ın karısı
sıtkı amca-ha Safinaz tanıdım .nasılsın ?
safinaz-sağol Sıtkı amca sağol.Suat'ı kaybettik.
sıtkı amca-saati mi? evde bir yerdedir.çocuklar bir yere koymuştur.
safinaz-ya Suat'ı kaybettik diyorum Suat'ı
sıtkı amca-ya salona bir baksanız orda bir yerdedir.
safinaz-ya Sıtkı amca Ahmet'in oğlu Suat'ı kaybettik diyorum.
sıtkı amca-ya kocaman adam.nasıl kaybolur?Birazdan gelir.Çarşıda dolaşıyordur.gelir birazdan.Bizede uğramadı zaten.Hem en az 6 aydır görmüyorum ben onu.
safinaz-ya Sıtkı amca anlamıyor musun?Suat öldü öldü.Rahmetli oldu.
sıtkı amca-ya öyle desene ...başınız sağolsun ...Allah rahmet eylesin...

 
Toplam blog
: 4
: 991
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

1965 Tarsus doğumluyum. İlk, orta ve liseyi Tarsus'ta tamamladım. 1982 yılında İ.T.Ü. mimarlık fakül..