Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Saatler geri alınacak

Hep ciddi konular yazmak ve okumak bazan sıkıcı olabiliyor. Bugünün tatil olmasından da yararlanarak biraz gülelim dedim.

Dursun radyo ve televizyonlardan saatlerin geri alınacağını duyunca, henem evdeki, duvar, masa ve kol saatlerini toplamış doğru, saatleri satın aldığı saatçi Temel'e koşmuş ve bütün saatleri tezgahın üzerine koyarak;

-Ula Temel, duydun mu saatler geri alunacakmış da.. Ben de evdeki saatleri senden satin aldugum için sana getirdim, bunları geri alacaksun da..

Temel ise kendinden gayet emin bir şekilde;

-Duydum...duydum ama öyle yagma yok... saadece bir saat geri alunacakmuş... Bir tanesini alurum, gerisini almam....


xxx

Bir tane daha anlatayım mı?....Peki..

Temel, Dursun ve İdris, belediyeden bir bölgeyi ağaçlandırma ihalesi almışlar ve hemen bir görev taksimi yaparak işe koyulmuşlar. İşin çabuk bitmesi için görev taksimini şöyle yapmışlar:

Temel : Fideleler için çukur kazacak..
Dursun: Fideyi çukurun içine yerleştirecek..
İdris de: Fidenin yerleştiği çukuru toprakla kapatacak...

Birinci gün, bu güzel iş bölümü sayesinde çokça fide dikmişler.. Ertesi gün, Dursun biraz rahatsızlanmış ve işe gelmemiş. Temel ve İdris işe koyulmuşlar....

Temel fideler için çukur kazıyor, İdris de Temel'in kazdığı çukuru toprakla kapatıyormuş.. Bu çukur açma ve tekrar kapama işi sürerken belediyeden bir yetkili çalışmaları kontrola gelmiş.. Gördükleri karşısında şaşırmış ve çukur açan Temel'e :

-Siz ne yapıyorsunuz ya.. Biriniz çukur açıyor, diğeriniz aynı çukuru kapatıyorsunuz.. neden böyle yapıyorsunuz diye sorunca, Temel cevap vermiş:

-Ne yapalım..Fideyi çukura Dursun koyacaktı..Hasta olduğu için o bugün gelmedi....


cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..