Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Sabah çayı

Sabah çayı
 

fethiye manzaraları


sabah
 
güneşin ilk ışıkları
 
denize düşen de
 
köşedeki simitçi
 
benimle yapar siftah
 
düşlerim aklımda değil
 
düşlerim daha siyah
 
zaten anlatacak kimse yok
 
sabah sabah
 
simitçi
 
deniz ve
 
uyuşuk bir martı
 
simitten bir parça kopardım
 
balıklara attım
 
uyuşuk  martı havada kaptı
 
demli çayın ilk yudumunun
 
sıcaklığı
 
sevda yanığı gibi yayılırken
 
içime
 
peş peşe iki yudum daha aldım
 
çaydan da sevdadan da
 
ben çok yandım
 
çayı demli severim
 
sevda demli ise yüreğim de
 
ona da eyvallah derim
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..