Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '13

 
Kategori
Deneme
 

Sabahlar sensiz artık

Sabahlar sensiz artık
 

Alıntıdır


Öyle yorgun ve öyle hazin yıkıntılarla öyle bitkinim ki…

Yaşamın ağır yükleri omuzlarıma çöktu şu ara.

Gönlüm karanlıklarda.

Olan bitene rağmen aynaya bakabilecek, sönmüş bir feneri yeniden alevlendirebilecek miyim acaba?

İki satır konuşmak istedim bugün

Suskunlukta dile geliş bu mudur ki?

Ah can tanem ah!

Işıksız gözlerinde damla damla okudum seni sabahlara dek.

Halen hayallerin bembeyazdı.

"Gitmek mi zor kalmak mı "çıkmazında çakılı kalmaktaydın biliyorum.

Derin nefes alış verişlerinde hayata kaçırıyordum seni arada bir hatırlıyor musun?

Bir gülüşün yetiyordu bana.

Ah be canına yandığım.

Yağmur yağıyor bak.

Yağsa ne olur ki?

Sabahlar sensiz artık.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..