Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Sabretmek Lazım

Sabretmek Lazım
 

Aşkta yanmak istiyorsan sabretmen lazım aşka kavuşmak istiyorsan sabretmen lazım. Aşk aranmaz aşkın peşinden koşulmaz aşkı istiyorsan yüreğinin istediği anda sen istemeden gelir.
İstemediğin anda kapını çalar ve ben geldim der sana sormadan bile öylece usul usul gelmiştir.

Aşkta yanmak istiyorsan pişmeyi bileceksin piştikten sonra kül olmayı bileceksin ki aşkın huzuruna erişmiş olacaksın.
Aşk sen istemeden kapını çalar ve “Kim o” diyemeden içeri gelmiştir halbuki farkına varmamışsındır aslında aşk gönlüne yerleşmiştir iyice pişmen için sabretmek lazım. Tadını doya doya alabilmen için yağda kavrulma misali pişmelisin hayatta sabırdır bu işin kuralıdır.

Sabrediyorum sahilde kumların üstünde el ele yürümek için, sabrediyorum gün batımında kaybolmak ve güneşi gözlerinde batırmak için.

Tek dileğim sen olduğun için sabrediyorum, sözcüklerim, kelimelerim sensin diye sabrediyorum. Aşkta yanmak seninle yanıp da kavrulmak için sabrediyorum.

Sahilde uzanıp dalgaların sesini dinlemek için dalgaların sesinde senin kollarında uyumak için sabrediyorum,senin sesinle yaşamaya devam edeceğim mesela.

Gökyüzündeki tek yıldızım sen olduğun her gece seni dilediğim için sabredeceğim, ay her gece düşlerime geliyor sen ise rüyalarıma. Rüyalarıma diliyorum seni ancak gercekte olması için sabretmek lazım.
Sende kaybolmak kaybolurken kendimi gülüşünde bulabilmek için sabretmem, ellerine kavuşmak için beklemem, seninde düşlerime gelmen lazım.
Geleceğin gün için sabrediyorum,

Aynı vapur altında olacağız yine,

Yine kaybolurcasına dalacağız mavinin rüyasına,

Birbirimizde bulacağız kendimizi,

Bunun için sabretmek lazım,
Küçük bir tebessümle yeniden buluşmak için,

Sabır-etmek lazım.

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..