Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sadece ayrılık planlanabilir

Sadece ayrılık planlanabilir
 

'Biraz zamana ihtiyacım var, seni sevmek istiyorum ancak beni beklemek istemeyedebilirsin. Bu süre içerisinde karşına çıkanları değerlendirmene bir şey diyemem' dedi klişe bir şekilde.
Aşkın ileri bir tarihe ertelenmiş planlı bir aktivite olmadığını bildiğimden onu bırakmam gerektiğini çok iyi biliyordum ve sırf yüzden ona sarılıp, onu çok sevdiğimi söyleyerek tüm planlarını bozdum onun, ileri bir tarihte planlı bir şekilde ayrılmak için ondan…

Ne de olsa plansız olan aşktı…
Ancak ayrılık planlanabilirdi, aşk asla…

Sevda Kuşu
04.12.2015
23.59

 

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..