Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece sevdim...

Sadece sevdim...
 

Ben seni sadece sevdim. Hem de çok sevdim.

Yalan yok şimdi sende sevdin kendi huyunca. Çok güzel günlerdi birlikte olduğumuz o günler. Fakat gidişine anlam veremedim sebep neydi.
Kime gittin ya da neden gittin sırtımdan vurup. Ben seni kendi gözümden sakınmazmıydım. Sana en çok ihtiyacım olduğum anlarda hem de sol yanıma vurup da gittin. Zaten hep bıçağın keskin yüzünde değil miydi bu adam? bilmezmiş gibi yıktın viran eyledin, ihanet ettin.
İhanet sadece bedensel olmuyor be sevgili. Çekip gitmek de ihanettir insanın kendi değer yargılarını hiçe sayması da ihanettir, verdiği sözleri unutması da. Merak ediyorum aynada ki yüzüne bakarken neler hissediyorsun kendi özüne söyleyecek ne yalanlar buluyorsun bu gidişine kılıf olsun diye. Acaba
hani ihtimal vermiyorum da... olur ya şu an sevdiysen başka birini
onun da gözlerine bakarken sevda dolu gözlerle kendi gözbebeklerindeki ihaneti hissediyor musun. Ya dilin ona SENİ SEVİYORUM derken bilmem kaçıncı yalanını söylerken tekrar tekrar vicdanın sızlamıyor mu?
Sahte bir sevda ile kandırdığın O inanıyor mu acaba sana benim gibi
peki ya ellerin hayırsız nasıl da ihanet edebiliyor ellerime
en kötüsü de o kalbin hani övündüğün BEN SEVDAYI ÇOK İYİ BİLİRİM deyip övündüğün o kalbin şu anda kaçıncı ihanetle çarpıyor?
Ben sadece sevdim umutlarla hayallerle sahte bir cennette yaşadım cayır cayır yanacağım cehennemin benim için hazırlanıp kurulduğundan habersiz.
En güçsüz olduğum an da geldi ihanetin sımsıcak bir ele en çok ihtıyacım olduğu anda, saçlarımı tutup göğsüne bastıracağın teselli edeceğin bir anda.
Ne çok ağlamıştım senden sonra bilemezsin.
Gözyaşları oldu yokluğunun en acı mükafatı ve hala ağlıyorum.
Ben sadece sevdim.
Kah saf bir çocuk kalbiyle kah Kerem'in, Ferhat'ın yüreği ile dünyam sendin
bilirdin. Belki de böyle bir sevdayı kaldıramayan yüreğin tetikledi gidişini
dedim ya ihanet sadece tensel değil ki gene merak ediyorum
hani bazı zamanlar her zaman olmasada yalnız kaldığında belki de bir iki kadeh içmişken çekildiğinde odana ne düşünüyorsun?
Aklına geride bıraktığın bu seni canından çok seven adam geliyor mu?
Hangi kaçamak cevaplar uyduruyorsun gidişine dair bir türlü inandıramayacağın kalbine bir zamanlar beni düşünerek başını koyduğun o yastık şimdi seni kabul ediyor mu hiç düşündün mü?
Bir söz vardır sen de bilirsin
ALMA MAZLUMUN AHINI GÖKTEN İNDİRİR ŞAHİNİ diye
duyuyuyorum bazı zamanlar eşten dosttan çektiklerini...
Gene benim içim yanıyor.
Ben sadece sevdim.
Ve yazıyorum hırsımı alana dek sen bilmiyorsun...
 

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..