Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

RMZSM Meliha Karaoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/meliha63

01 Nisan '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Sağlıcakla kalın! 7 saat sonra göçüyorum dünyadan!

Sağlıcakla kalın! 7 saat sonra göçüyorum dünyadan!
 

Dünyamızı bırakıp nasıl gideceğim? İnsanlar birbirini bu kadar düşünürken, severken herşey yoluna girmişken, bugün duyduğum habere göre silah imalatı dünyada durmuş.... Eskilerin imhasına başlanmış....

Ozon deliği kapanmışken...İnsanlar yaşanılası dünyayı oluşturmuşken oldumu simdi bu. Ömrüm vefa etmedi bu güzelliklerle bir ömür yaşamaya..Tamda herşey yolunda korsan cenet dünyada. Çocuklarımla olmak istiyorum onların başarılarının devamını torunlarımı görmek istiyorum. Zonguldak ın içinden geçen pis dereden eser yok artık dün gördüm belediye her tarafına ağaç ve çiçek dikmiş ne güzel olmuş. Sahile inince misler gibi kokuyor deniz...

Artık ocaklarda da göçük ve ölüm tehlikesi tamamen önlenmiş...
Dünyada yayınlanan ortak bildiride insan başına düşen gelir eşitlenecekmiş ne muteşem oldu...Daha dün gibi Bus un petrol için yaptıkları herkes Bus a niye bu kadar yüklendi, adam bu günlerin mimarı demek ki bu planları yapıyormuş da haberimiz yokmuş...

Bakın artık çöpe gidiyormu yiyecekler, aç kaldımı dünyada...Kim demiş "korsanlarla savaşalım" diye böyle korsan cennet dünyamızla kim savaşmak ister, nasıl geldik bu günlere ne sıkıntılar yaşandı bin yıllarca
tam yaşacak zaman, görecekken bu çilelerin pastasını oldumu bu yaa ben gitmek istemiyorum...

DEDİM DEDİM, FERYAT ETTİM DİNLETEMEDİM 7 SAAT KALDI GÖÇÜYORUM DÜNYADAN SİZLERE BIRAKIYORUM KORSAN CENNETİMİ ONA İYİ BAKIN ESKİ GÜNLERİ UNUTMADAN DERS ALARAK BU GÜNLERİN KIYMETİNİ BİLİN OLUR MU? SEVGİLER SAYGILAR BAŞKA BAŞKA 1 NİSANLARDA (KORSAN CENNETLERDE) BULUŞMAK DİLEĞİYLE

 
Toplam blog
: 41
: 1151
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1963 Doğumlu  ununu elemiş eleğini asmak üzere...3 (kimine göre pırlanta) çocuk yetiştirmiş denil..