Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Sahne değiştirenler

İşi gücü olmayan, ama parası bol olanlar siyasete atılırdı. Şu anda bile zenginler sınıfının dışında, milletvekili olabilmiş bir tek kişi bulamazsınız. Milletvekili seçilebilmek için mutlaka bir sermaye birikimi gerekiyor. Ben bir zamanlar sosyal demokrat bir partiden encümen üyeliği için aday olmuştum. O zamanın parasıyla benden 75 milyon TL istediler. Kazanırsam bir o kadar daha verecektim. Kabul etmedim ve o günden bu yana hep uzak durdum. Ülkemizde aklı bol, parası kıt insanlar hep siyaset sahnesinin dışındalar. Bazıları suflör olarak görev yapıyor.

Bu konuya nerden girdim? Levent Kırca DSP den aday olmuş. Üstat belediye başkanı olacak. Gülmek için mi? Güldürmek için mi? Rahşan hanım icazet vermişmi? Seçilir mi, seçilmez mi bilmiyorum. Bildiğim tek şey, siyasetçilerin dışında herkes siyasetçi. Harç bitti, yapı paydos.

AKP aday bulmakta zorlanıyor. Aday olmak isteyen çok. Ama karizma yok. CHP nin eskileri ve ANAP ın eskileri şimdinin gözdeleri. Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağar. Şimdide AKP ye nur yağacak.

Koltuk çok tatlı bir şey olsa gerek. Bu koltuk, o koltuk değil. Çekyat hiç değil. Bu makam koltuğu. Bir kez oturdunuzmu, tamam. Şifayı kaptınız. Ölünceye kadar kaşınır durursunuz. Adamlar emekli olduktan sonra kendilerine kabine kurmuşlar. Encümen-i Daniş. İki haftada bir toplanıp memleketi kurtarıyorlar. Bu Encümen-i Daniş, ta Osmanlıdan beri varmış. O günden bu güne memleketi kurtarmaya çalışıyorlar. Bir keresinde ATATÜRK kurtardı. O da kimseye danişmeden kurtardı. Sizden akıl isteyen yok. Gidin oturun köşenizde. Kahveye gidin. Okey oynayın. Tavla oynayın. Başımızda Başbakanımız var. Reis-i Cumhurumuz var. Nazırımız, mebusumuz var. Daha ne olsun. Gül gibi geçinip giderken Ergenekoncu oldunuz iyi mi oldu?
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..